//

Help! Geen account aan kunnen maken?

Help! Geen account aan kunnen maken? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vorige week de Iphone 3G. Omdat ik de GRATIS spelletjes etc. erop wil zetten moet je een account aanmaken via Itunes. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-10-08, 12:22
rachel87 rachel87 is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1
Exclamation Help! Geen account aan kunnen maken?

Ik heb sinds vorige week de Iphone 3G. Omdat ik de GRATIS spelletjes etc. erop wil zetten moet je een account aanmaken via Itunes. Ik heb Itunes op mijn computer geinstalleerd en een geprobeerd een account aan te maken. Maar omdat ik zelf en niemand in mijn omgeving een credit card heeft, kan ik dus geen account aanmaken??
Ik heb geprobeerd te klikken op Click & Buy, en geklikt op volgende maar hij gaat gewoon niet verder. KAN DIT AAN DE COMPUTER LIGGEN?

Ik ben naar T-mobile geweest en die konden mij niet helpen, ik ben daarna naar Apple geweest en die hebben mij verteld een Itunes prepaid kaart te kopen bij Dixons. Ik heb de kaart gekocht maar op de achterzijde staat ook dat je een account moet hebben voordat je de kaart kunt gebruiken

Maar ik heb geen account Wie o Wie kan me hiermee helpen want ik heb nu zo'n saaie telefoon
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-10-08, 12:25
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

verplaatst naar iTunes

Even zoeken op het forum aub.
Zijn al verschillende topics over, oa. deze
https://forum.iculture.nl/f8/ap...ickandbuy.html

Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
account niet kunnen omzetten naar bank betaling tripje iPhone Apps 2 29-05-11 23:13
kunnen ze het maken?NCK unlock! iNemesis Chat en geruchten 5 30-03-11 19:01
Account maken, geen visa _.Linn._ Archief 2 15-09-09 23:00
gratis iTunes-nummers om een itunes account aan te maken koi Archief 2 30-11-08 16:16
Windows: Ik kan geen Itunes account maken aer0101 iTunes 4 24-08-08 12:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:46.