//

Iphone werkt niet meer..?

Iphone werkt niet meer..? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Even een vraag. Weet niet of ik in het goeie forum zit. Heb dus een Iphone via een site in Nederland gehaald met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-10-08, 00:11
jenez jenez is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard Iphone werkt niet meer..?

Beste mensen,

Even een vraag. Weet niet of ik in het goeie forum zit.

Heb dus een Iphone via een site in Nederland gehaald met een Hi abbonement. Ik weet niet of het de 3G is? Op het doosje staat AT&T dus neem aan dat het een amerikaans model is ofzo? Heb em in mei aangeschaft.

Maar goed. Heb em dus geupdate per ongeluk via itunes. Nou weet ik niet meer welke firmware ik heb 1.1.3 of 1.1.4. Het herstellen lukte dus niet. Op de Iphone kon ik dus alleen "emergengy calls" doen. Dus ben ik in paniek gaan kijken op internet wat er tegen te doen.
Nu heb ik dus van alles gedownload onder andere ook die Liberty+.
Daar heb ik iets gedaan alleen er ging iets mis denk ik.

De iphone blijft nu alleen maar op die recoverymode staan. Stekker + Itunes logo. Deze gaat dus alleen weg als de batterij op is.

Nu heb ik dus echt zoveel gelezen maar echt geloof me ik kom er niet meer uit. Weet nie al helemaal niet meer wat ik moet doen. Lees zoveel verschillende dingen.

Het zou fijn zijn als iemand weet wat dit probleem is en wat k er tegen kan doen.

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-10-08, 00:37
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Welkom op dit forum We hebben een uitstekende zoekfunctie hiervoor.
Om je een beetje op weg te helpen. Je zult de iPhone in DFU mode moeten zetten en nogmaals moeten herstellen in iTunes. Daarna kun je de nieuwste Quickpwn gebruiken om hem te activeren/jailbreaken. Als hij gesimlockt is kun je een X-Sim gebruiken om hem te unlocken. Voor meer informatie over Quickpwn, DFU mod en X-Sim verwijs ik je naar de zoekfunctie.

Hier gaat een slotje op, omdat op dit forum genoeg oplossingen staan.

Btw: Op de doos staat iPhone 3G of iPhone. Als er alleen iPhone staat is het de 1e generatie. Die kun je ook unlocken met Bootneuter. Als er iPhone 3G staat zul je een X-Sim moeten gebruiken om hem te unlocken.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 


« HELP!! | lane rider »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3G op iphone 4 werkt niet meer bengt Odido (T-Mobile) 2 23-10-10 11:52
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 21:27
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 12:46
iphone werkt niet meer MisterM24 Archief 2 15-07-08 15:47
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. m190677s Unlock [archief] 2 18-03-08 15:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:07.