Operator naam links boven. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was van de week in Duitsland en daar heb ik op het T-mobile Duitsland, Vodafone.DE en 02-de netwerk gezeten. Daar staan de namen wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik was van de week in Duitsland en daar heb ik op het T-mobile Duitsland, Vodafone.DE en 02-de netwerk gezeten. Daar staan de namen wel volledig boven naast je bereik... Ik denk dat het aan T-mobile nl ligt dat je hier in NL steeds T-Mo... ziet. vraag me af of ze dat niet ff kunnen aanpassen...
|
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als je even de tijd had genomen om het forum af te speuren:
Carrier logo's kan je aanpassen (bijvoorbeeld met de ifonguide repo in cydia) Succes ![]()
|
|||
|
|||
![]() mmh oke maar moet je em daarvoor niet jailbreake?
|
|
||||
|
||||
![]() Ja
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() nee, klopt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik wist dat ik een paar weken geleden dit bericht voorbij had zien komen
https://forum.iculture.nl/f1/al...ioncrunch.html Zonder Jailbreak te gebruiken! (maar wel de zoekfuntie ![]()
|
||||
|
||||
![]() En dan kan deze ook meteen op slot.
gebruik voortaan de zoekfunctie aub. Deze zaken zijn al meerdere keren aan bod gekomen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vervangen naam icoontjes met NL naam | DvDriel | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-08-10 17:40 |
De persoon boven je | Muchiel | Chat en geruchten | 5 | 19-05-10 15:53 |
naam vorge eigenaar links boven naarst signaalsterkte van provider | remus007 | iPhone algemeen | 4 | 13-01-10 15:31 |
Geen operator naam in de linkerbovenhoek | Reinier | Archief | 0 | 25-01-08 19:20 |
|
|