//

T-Mobile mag iPhone niet meer verkopen...

T-Mobile mag iPhone niet meer verkopen... discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Kijk dit, ik hoop niet dat dit serieus gaat worden, ik ga in november een iPhone kopen 'T-Mobile mag iPhone niet meer verkopen' | Mobile ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-10-08, 20:34
casfs casfs is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Question T-Mobile mag iPhone niet meer verkopen...

Kijk dit, ik hoop niet dat dit serieus gaat worden, ik ga in november een iPhone kopen

'T-Mobile mag iPhone niet meer verkopen' | Mobile | Tweakers.net Nieuws

Citaat:
Volgens directeur Jan Bartels van de Stichting Batterijen mogen de iPhone en de iPod Touch binnenkort niet meer in Nederland worden verkocht. Een nieuwe wettelijke regeling verbiedt de verkoop van elektronica zonder verwijderbare accu.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-10-08, 20:46
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Ben ik wel heel erg blij mee! Hoop dat dit feestje doorgaat, en geen iPhones/iPod touches meer verkopen in Nederland.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #3  
Oud 10-10-08, 20:48
casfs casfs is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard

Hoezo dat??
  #4  
Oud 10-10-08, 21:20
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door casfs Bekijk bericht
Hoezo dat??
De iPhone was best speciaal toen hij nog niet in Nederland was. Best speciaal zeg ik? Super speciaal.
Vond het ook stukken minder dat hij hier te koop kwam/is... het maakt mij niet uit of hij niet meer in Nederland word verkocht, word hij alleen maar weer 'specialer' van, en te krijgen is hij toch wel via andere landen.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #5  
Oud 10-10-08, 21:46
ihans ihans is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 46
Standaard

Is nooit te koop geweest in Nederland; bij een T-mobile kan je bij een abonnement een iPhone met leasekoop krijgen. In Belgie is de iPhone wel te koop.
  #6  
Oud 11-10-08, 11:04
Gary Gary is offline
• iOS 3.1.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
De iPhone was best speciaal toen hij nog niet in Nederland was. Best speciaal zeg ik? Super speciaal.
Vond het ook stukken minder dat hij hier te koop kwam/is... het maakt mij niet uit of hij niet meer in Nederland word verkocht, word hij alleen maar weer 'specialer' van, en te krijgen is hij toch wel via andere landen.
Haai,

Ik snap wat je bedoeld, tegenwoordig loopt elk simpele ziel zoals ik met een apple 3G. Maar als ik om me heen kijk zijn het toch wel meerendeels een soort bepaalt volk die een iphone hebben hoor.

Gary
  #7  
Oud 11-10-08, 13:32
ringojim ringojim is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 20
Stuur een bericht via MSN naar ringojim
Standaard

Oeps! Hoe moet ik verder als mijn huidige 3G iPhone kapot gaat als deze niet meer in Nederland te koop is?
  #8  
Oud 14-10-08, 08:42
Grrromvisje Grrromvisje is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard

Heeft iemand al e bevestiging van T-Mobile gekregen dat dit zo is? Ik zit met smart te wachten totdat ik op 6 november mijn abbo kan verlengen en dan lees ik dit....

Zal zelf ook navraag doen uiteraard maar mogelijk heeft iemand dat hier al gedaan.
  #9  
Oud 14-10-08, 21:48
joblamie's schermafbeelding
joblamie joblamie is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 236
Standaard

zo'n stichting stelt niks voor en tevens zijn ze nog erg coulant omdat deze 'wetgeving' nog heel erg nieuw is. Hooguit moet Apple de 3e generatie iPhones voorzien van een batterij klepje, maar dat duurt nog wel ff.

dus ga je nou niet druk lopen maken om een 1 of andere 'stichting batterijen'........
  #10  
Oud 15-10-08, 15:21
Le0 Le0 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joblamie Bekijk bericht
zo'n stichting stelt niks voor en tevens zijn ze nog erg coulant omdat deze 'wetgeving' nog heel erg nieuw is. Hooguit moet Apple de 3e generatie iPhones voorzien van een batterij klepje, maar dat duurt nog wel ff.

dus ga je nou niet druk lopen maken om een 1 of andere 'stichting batterijen'........
Wetgeving bestaat zo uit m'n hoofd sinds '92 al. Echter, er worden vandaag de dag nog talloze producten verkocht die ook niet voldoen als we die stichting moeten geloven. Denk aan elektrische tandenborstels, scheerapparaten etc etc.
  #11  
Oud 15-10-08, 21:16
Underground's schermafbeelding
Underground Underground is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 54
Standaard

Dit zou echt weer iets voor Nederland zijn om de iPhone te verbieden voor zoiets onzinnigs.
Als je de iPhone hard genoeg op een betonnen vloer smijt dan is de batterij gescheiden van de telefoon. Probleem dus opgelost. Het gaat alleen maar om het scheiden van afval, dus het hoeft niet heel te blijven...
  #12  
Oud 17-10-08, 09:58
johnwalter's schermafbeelding
johnwalter johnwalter is offline
• iOS 8.2
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 444
Standaard

Ach, het zal zo'n vaart niet lopen, ik denk dat t-mobile en in de toekomst eventuele andere aanbieders deze generatie iPhones zullen recyclen, verdere generaties iPhones zullen vervolgens worden voorzien van andere, betere batterijen, denk ik
  #13  
Oud 17-10-08, 15:36
Marcel64 Marcel64 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johnwalter Bekijk bericht
Ach, het zal zo'n vaart niet lopen, ik denk dat t-mobile en in de toekomst eventuele andere aanbieders deze generatie iPhones zullen recyclen, verdere generaties iPhones zullen vervolgens worden voorzien van andere, betere batterijen, denk ik
Inderdaad, zal zo'n vaart wel niet lopen. Ze kunnen ook moeilijk alle iPods en iPhones die al in omloop zijn gaan verbieden omdat de batterij er niet uit kan toch? En of iedereen zijn losse batterijen wel netjes recycled!
  #14  
Oud 18-10-08, 14:21
klaverentwee's schermafbeelding
klaverentwee klaverentwee is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 194
Standaard

Zoals hierboven al staat denk ook ik dat het geen vaart zal lopen. Ze kunnen niet van de ene op de andere dag veel producten verbieden, want er zijn nog veel meer producten waar de batterij niet zo makkelijk uit kan. Denk bijvoorbeeld aan de back-up batterij van bijvoorbeeld een TV.

Als er zo'n ingrijpende regels worden ingevoerd is het gebruikelijk dat fabrikanten letterlijk jaren de tijd krijgen om zich aan te passen. Kijk bijvoorbeeld maar naar de tijd die de auto-industrie krijgt om dagrijverlichting in alle auto's in te bouwen.
__________________
"Photography is more than a medium for factual communication of ideas. It's a creative art." (Ansel Adams)
  #15  
Oud 18-10-08, 15:02
vdvorst's schermafbeelding
vdvorst vdvorst is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 317
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ihans Bekijk bericht
Is nooit te koop geweest in Nederland; bij een T-mobile kan je bij een abonnement een iPhone met leasekoop krijgen. In Belgie is de iPhone wel te koop.
Dat is onzin hoor... Je krijgt de gsm gewoon bij een abo, dan heb je de gsm ook gekocht.

Officiëel geeft de provider je een toestel gratis, als bonus. Daarbij moet je gewoon minimaal een 2 jaar dit abo houden. Niks lease, niks teruggeven.

Als door een of andere reden je je contract per direct mag opzeggen, hoef je ook echt je gsm niet in te leveren!!!
  #16  
Oud 18-10-08, 17:04
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

thja wat zal ik zeggen zeikers. Als je nu milieu bewust bent oke. Dan neem je de moeite op de batterij eruit te halen en apart weg te doen. hoeveel mensen gooien dat hele ding gewoon weg. En als je de Iphone weggooid kun je toch ook de moeite nemen om de batterij eruit te slopen
  #17  
Oud 18-10-08, 18:20
vdvorst's schermafbeelding
vdvorst vdvorst is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 317
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fasty Bekijk bericht
thja wat zal ik zeggen zeikers. Als je nu milieu bewust bent oke. Dan neem je de moeite op de batterij eruit te halen en apart weg te doen. hoeveel mensen gooien dat hele ding gewoon weg. En als je de Iphone weggooid kun je toch ook de moeite nemen om de batterij eruit te slopen
Het gaat er meer om, dat je zelf makkelijk de accu moet kunnen vervangen. Dan ga je even naar de winkel, accu kopen, en vervangen.

Nu moet je de iphone opsturen etc... wat veel werk is. De regering denkt ook dat je daarom snel producten weggooit, als je zelf de accu niet kan vervangen (accu is meestal als eerste kapot in een gsm)
  #18  
Oud 19-10-08, 17:24
Riphone80 Riphone80 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 10
Standaard

De iphone is een speciale telefoon, super voor de kenners en voor diegene die er energie in willen steken. Ik heb de iphone al bijna een jaar en met hulp van Iphoneclub en google ben ik ver gekomen. Helaas kopen nu ook de Doe-mij-mij-zo'n-ipodding in de winkel. In het begin super, maar nu, nu krijg je het "volkje" terug met de meest basic vragen. Ik kan je vertellen, de verkopers kijken nu wel beter uit aan wie ze het verkopen. Ik hoop dat het weer een speciale telefoon gaat worden.
  #19  
Oud 19-10-08, 23:30
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

de verkopers kijken nu wel beter uit aan wie ze verkopen?????

volgens mij is het niet aan de verkoper om te beslissen of de klant de iphone koopt maar aan de klant zelf.

Ik heb niks met apple (sorry iedereen) maar vind de iphone een coole gadget die ik zeker wil aanschaffen.Als ik hem wil kopen en koop ik hem ik geloof niet dat een verkoper dat zal tegenhouden.
  #20  
Oud 20-10-08, 01:59
Le0 Le0 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riphone80 Bekijk bericht
De iphone is een speciale telefoon, super voor de kenners en voor diegene die er energie in willen steken. Ik heb de iphone al bijna een jaar en met hulp van Iphoneclub en google ben ik ver gekomen. Helaas kopen nu ook de Doe-mij-mij-zo'n-ipodding in de winkel. In het begin super, maar nu, nu krijg je het "volkje" terug met de meest basic vragen. Ik kan je vertellen, de verkopers kijken nu wel beter uit aan wie ze het verkopen. Ik hoop dat het weer een speciale telefoon gaat worden.
Denk niet dat je het hele iPhone concept begrepen hebt.

Waar wil je ver in komen dan? Jailbreaken? Die wereldwijd handje vol mensen die daar actief mee zijn? Gros van de gebruikers weet niet eens waar je het over hebt.

Als er één toestel makkelijk te bedienen is..

En je begrijpt natuurlijk wel dat ik bepaal wat ik koop. Niet die verkoper. Zal 'ie mooi worden..
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mag T-mobile andere garantievoorwaarden hebben dan Apple? Richardmekenkamp Odido (T-Mobile) 3 20-12-10 09:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:35.