Tijdens jailbreaken iphone 3g dood discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou heb ik dus dat Quickpwn op me gloednieuw iphone 3g losgelaten en tijdens het jailbreaken is de iphone dus volledig stilgevallen. Ik heb het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Nou heb ik dus dat Quickpwn op me gloednieuw iphone 3g losgelaten en tijdens het jailbreaken is de iphone dus volledig stilgevallen. Ik heb het kabeltje eraf gehaald en nu herkent me pc de iphone niet meer en krijg ik dat ding niet eens meer aan.
![]() ![]() Iemand suggesties of truukjes?? ![]() AUB niet refereren naar de zoekfunctie want ik heb zoongeveer het hele forum nu doorgelezen en niets gelezen over een dooie iphone. ![]() |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je zoekterm DFU geprobeerd?
![]() Zoniet kijk daar eens naar ^^ Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() thanx hij leeft weer |
|
||||
|
||||
![]() Haha *happy happy* Gelukkig maar! Als je nog hulp nodig hebt hoor ik het wel!
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
![]() DFU was idd ook te vinden via de zoekfunctie. Slotje dus.
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Redsn0w vraag tijdens jailbreaken | bularax | Jailbreak | 0 | 14-08-10 17:19 |
iPhone: error 1600 tijdens jailbreaken, HELP! | Jeffke | Jailbreak | 4 | 16-06-10 17:31 |
IPhone Dood!!! | macdano | iPhone algemeen | 67 | 24-01-10 23:30 |
iPhone: Redsn0w loopt vast tijdens het jailbreaken | donmoose | Jailbreak | 9 | 01-09-09 08:55 |
stroom uit tijdens upgrade, nu dood :-( | PeterDorr | Archief | 1 | 29-10-08 20:31 |
|
|