//

Noob met wat vragen

Noob met wat vragen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb sinds dit weekend een iPhone 3G 16gb uit Zwitserland en heb daar dmv yessim m'n vodafone kaartje in. Tot nu toe werkt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-08, 13:48
peynir201 peynir201 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 14
Standaard Noob met wat vragen

Hi,

Ik heb sinds dit weekend een iPhone 3G 16gb uit Zwitserland en heb daar dmv yessim m'n vodafone kaartje in. Tot nu toe werkt het wel goed, maar heb een paar vraagjes (aangezien ik het nog moet leren )

Ik heb m'n simcontacten geïmporteerd maar als iemand mij belt krijg ik alleen het nummer te zien maar niet de naam van die persoon, is dit misschien een instelling ofzo?

Er staat 2.0.2 firmware op, heeft iemand ervaring met het upgraden naar de 2.1 met yessim, swisscom en vodafone? Kan ik dit zonder problemen doen en zo ja, hoe? Is dit eigenlijk wel nodig?

Kan ik een back-up maken, voor het geval dat het allemaal niet wil lukken waar ik dan op terug kan vallen en laten werken zoals nu?

Moet ik hem jailbreaken voor applicaties enz. die ik niet via de apple store koop?

Alvast bedankt,
Fred
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-08, 13:56
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

Fred,

Welkom op het forum. Ik zal alvast wat voor je proberen te verduidelijken:
Citaat:
"Ik heb m'n simcontacten geïmporteerd maar als iemand mij belt krijg ik alleen het nummer te zien maar niet de naam van die persoon, is dit misschien een instelling ofzo?
Hier kan ik je even niet bij helpen. Als je na het importeren van de nummers ook de naam erbij hebt gezet zou het normaliter moeten werken. wellciht heeft een van de andere forum leden nog wat toe te voegen.

Citaat:
Er staat 2.0.2 firmware op, heeft iemand ervaring met het upgraden naar de 2.1 met yessim, swisscom en vodafone? Kan ik dit zonder problemen doen en zo ja, hoe? Is dit eigenlijk wel nodig?
er zijn een aantal zaken verbeterd in versie 2.1 t.o.v. eerdere firmware. Elders in het forum is daar bijzonder veel over te vinden.
Advies zou zijn om wel te upgraden. Wel is het belangrijk om te weten of je telefoon al gejailbreakt is. zoja is de procedure erg eenvoudig.
Zo niet zuil je na de upgrade een jaibreak moeten uitvoeren.

Citaat:
Kan ik een back-up maken, voor het geval dat het allemaal niet wil lukken waar ik dan op terug kan vallen en laten werken zoals nu?
dit wordt standaard door iTunes gedaan voordat je een upgrade uitvoert. Na afloop wordt alle data dan ook weer terug gezet.

Citaat:
Moet ik hem jailbreaken voor applicaties enz. die ik niet via de apple store koop?
Jawel jaibreaken maakt het mogelijk om via Cydia en installer veel meer applicaties ter beschikking te krijgen.

Suc6.
  #3  
Oud 13-10-08, 14:29
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Ik moet zeggen dat ook een noob met vragen, wel gewoon gebruik kan maken van de zoekfunctie of zelf even rondkijken op het forum.

Al je vragen worden in het forum echt al uitgebreid besproken, dus een apart topic hiervoor openen, is niet noodzakelijk.

Inmiddels heeft iemand als de moeite genomen om je vragen te beantwoorden, daar heb je dan geluk mee.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat vragen over de I Phone 3G DryUrTears Archief 1 25-03-09 21:56
iPhone: ik heb wel wat vragen freewilly134 Jailbreak 2 26-12-08 11:45
wat vragen over de iphone laura Archief 2 20-05-08 00:33
Iphone Newbee heeft wat vragen foontje Archief 1 26-04-08 01:18
Aardig Wat Vragen... borgqueenx Archief 4 20-04-08 01:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:36.