iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Ik krijg de melding kan het programma niet openen (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/23602-krijg-de-melding-programma-niet-openen.html)

The Raptor 14-10-08 01:32

Ik krijg de melding kan het programma niet openen
 
Beste Forumleden,

Ik heb een IPHONE 3G 16 GB. Hij is voorzien van nieuwste firmware (2.1). Ook is hij gejailbreakt. Mobileinstallation bestand overschreven en rechten aangepast. Ik zit met het probleem dat als ik IPA bestanden installeer via itunes de melding krijg dat ik dat hij het programma niet kan openen. Waar kan dat aan liggen? Naar mij idee heb ik alle stappen goed doorlopen. Ik heb verschillende malen een softreset uitgevoerd en opnieuw begonnen. Maar helaas wil het niet werken. Als ik programma's via cyda installeer werken ze wel.

Wie kan mij helpen het probleem op te lossen?


Met vriendelijke groet,


The Raptor

knrd 14-10-08 02:03

Heb je de mobileinstallation voor 2.1?

Off-topic
Volgens mij mag dit niet besproken worden op het forum of mag dat wel? :rolleyes:


iMario 14-10-08 03:27

Ook opnieuw geinstalleerd?

iScorpio 14-10-08 08:08

Modbreak:

Ik neem aan dat we hier praten over legaal verkregen software? Ondersteuning aan niet legaal verkregen software
wordt niet gegeven op dit forum en zal leiden tot een berisping.


The Raptor 14-10-08 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 205580)
Ook opnieuw geinstalleerd?

Ja ook als gedaan

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 205587)

Modbreak:

Ik neem aan dat we hier praten over legaal verkregen software? Ondersteuning aan niet legaal verkregen software
wordt niet gegeven op dit forum en zal leiden tot een berisping.


Zijn legale apps ja die niet werken

iScorpio 14-10-08 11:23

Over welke programma's gaat het hier?

truckdiver 14-10-08 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 205623)
Over welke programma's gaat het hier?

als ze over mobileinstalation spreken hebben ze het wel over CRAKS.
dit wil zeggen dat je al gecrakte games op je iphone hebt staan en itunes heeft die nu gezien.
Daardoor kan je nu niet meer verder en heeft itunes je geblokkeerd. (ook voor officieele programma's)
Veel succes ermee

iScorpio 14-10-08 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 205625)
als ze over mobileinstalation spreken hebben ze het wel over CRAKS.
dit wil zeggen dat je al gecrakte games op je iphone hebt staan en itunes heeft die nu gezien.
Daardoor kan je nu niet meer verder en heeft itunes je geblokkeerd. (ook voor officieele programma's)
Veel succes ermee

Dat hoeft dus niet in alle gevallen op te gaan, heeft de praktijk uitgewezen. Maar aangezien ik ook het sterke vermoeden heb dat het niet allemaal 100% legaal is gaat er een slotje op.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:14.