app store account discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij vertellen hoe mijn iPhone apstore aan zijn account gegevens komt? Ik heb een itunes (8.xx) en daarop twee accounts. Een van mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
app store account
Kan iemand mij vertellen hoe mijn iPhone apstore aan zijn account gegevens komt?
Ik heb een itunes (8.xx) en daarop twee accounts. Een van mij en een van een vriend. Daar (itunes) kan ik wisselen en kijken. In mijn iphone (appstore) staat nu plotseling (??) zijn account en niet de mijne. Niet erg maar irritant. Wil gewoon mijn eigen account. Waar stel ik dat in op mijn iphone???? Binke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dan moet je je iphone met een iTunes syncroniseren waar jouw account op staat
|
|
||||
|
||||
ok. Dank. Moest de andere account eerst afmelden. Was te haastig en ge-ergerd denk ik.
Ding (iPhone) doet vaak wat ik niet wil en andersom. |
|
||||
|
||||
Probleem heeft zich (zelf) dus opgelost. Daarom een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App Store account activatie | Guest-20200630160007 | iPhone Apps | 4 | 10-01-10 22:53 |
App Store account geblokkeerd | kevin99049 | iPhone Apps | 10 | 12-10-09 19:46 |
Mac OS X: US App Store account aanmaken | Shorty007 | iTunes | 0 | 23-07-09 21:40 |
Account Voor App Store | Appleboy | Archief | 5 | 13-02-09 17:20 |
|
|