//

waarom is iphone 3g niet simlock vrij te maken?

waarom is iphone 3g niet simlock vrij te maken? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, net als veel andere mensen hier verwonder ik me erover dat de 3g niet simpel simlockvrij te maken is net als alle andere telefoons. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-10-08, 16:11
r21 r21 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 30
Standaard waarom is iphone 3g niet simlock vrij te maken?

hallo,

net als veel andere mensen hier verwonder ik me erover dat de 3g niet simpel simlockvrij te maken is net als alle andere telefoons.

Kan iemand mij en de vele anderen, simpel uitleggen waarom dat is? Waarom is er geen code beschikbaar of een programma dat de iphone binnen een handomdraai simlock vrij maakt.

Ja, ik ken het yessim en co gebeuren, maar dat is het manipuleren van een toestel.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-10-08, 16:15
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Ik begrijp uit je bericht dat je nog niet veel onderzoek zelf hebt verricht. Probeer eens de zoekoptie hier te gebruiken en jezelf in te lezen.

En nee, op dit moment is het nog niet mogelijk de 3G te 'kraken' zodat deze unlocked kan worden. Apple heeft z'n best gedaan op de software op de iPhone om de unlock 'onmogelijk' te maken. Is waarschijnlijk een kwestie van geduld voordat dit toch mogelijk is.

Lees eerst maar eens wat topics hier door

Omdat er meer dan genoeg te vinden is over dit onderwerp sluit ik dit hier.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: MC605B simlock vrij toestel is niet simlockvrij waarom? arnoldg Unlock 60 11-01-11 16:46
iPhone: 2G iphone simlock vrij maken lukt maar niet. Genius66 Jailbreak 4 23-02-10 20:40
Iphone 3G Simlock vrij maken keesdr Archief 1 06-11-09 12:03
iPhone 1e gen.: Iphone 2G simlock vrij maken lukt niet. thom555 Unlock 7 29-08-09 22:17
simlock vrij maken met anysim na downgrade 1.1.2 naar 1.1.1 gaat niet. targony Unlock [archief] 1 18-11-07 00:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:21.