//

Help,wat te doen?

Help,wat te doen? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds gister een Iphone uit Zwitserland(geen idee welke versie, schijn je via emercency call te kunnen achterhalen,maar ook dit doet ie niet) Nou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-10-08, 23:39
Deborahk Deborahk is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 8
Question Help,wat te doen?

Ik heb sinds gister een Iphone uit Zwitserland(geen idee welke versie, schijn je via emercency call te kunnen achterhalen,maar ook dit doet ie niet)

Nou even het volgende;
Ik wou deze Iphone dus jailbreaken en unlocken. Ik heb de software van ZiPhone gedownload en ben begonnen met de optie; Do it All. Alles gaat tot zover ok, echter blijft hij maar doorgaan met het rebooting in recovery mode. Dit komt waarschijnlijk omdat ik in Itunes steeds de melding krijg; heeft een iphone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is, u moet deze Iphone herstellen. Als ik dan voor de optie herstellen kies gaat die het het downloaden en herstellen, maar zegt die dat ik een geldige simkaart moet plaatsen, als ik dan vervolgens een simkaart plaats krijg ik weer de melding; de sim-kaart kan niet worden ondersteund. Nu is mijn Iphone ook nog eens vastgelopen, het scherm blijft constant het Itunes cd'tje tonen met de kabel(als ik de telefoon aan en uit zet blijft dit) Ik heb hier wat informatie over gezocht en het resetten geprobeerd maar ook dan blijft hij nog steeds hetzelfde tonen.

Iemand enig idee wat ik kan doen?Ik heb contact opgenomen met de webmaster waar ik de software vandaan heb gehaald,maar ook hij heeft geen idee.

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-10-08, 23:46
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Zoals je handtekening aangeeft heb je een 3G. Deze kan je nog niet unlocken en al helemaal niet met de software van ZiPhone. ZiPhone is alleen bedoelt voor de eerste generatie iPhones (2G).

Voor de 3G jailbreak kijk je hier: https://forum.iculture.nl/f14/i...c-windows.html

Lees anders eerst even wat topics door hier op het forum voordat je echt aan de slag gaat. Neem de tijd ervoor en je zal zien dat je zo zelf achter veel informatie kan komen.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #3  
Oud 21-10-08, 12:03
Deborahk Deborahk is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 8
Standaard

Ok bedankt ik zal er later eens goed naar kijken. Alleen zit ik dan nog met het probleem dat de telefoon is vastgelopen. Word dit een probleem als ik het met de nieuwe software ga jealbreaken?
  #4  
Oud 21-10-08, 12:11
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deborahk Bekijk bericht
Ok bedankt ik zal er later eens goed naar kijken. Alleen zit ik dan nog met het probleem dat de telefoon is vastgelopen. Word dit een probleem als ik het met de nieuwe software ga jealbreaken?
geeft normaal geen probleem.
beste nu eerst te jailbreaken en dan kijken welke problmen je nog hebt
__________________
at your service
  #5  
Oud 21-10-08, 12:21
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

verplaatst naar 3G subforum.

Ga deze topic sluiten.
Op het forum is genoeg info te vinden met gelijkaardige problemen en oplossingen.
Even de zoekfunctie gebruiken dus.

Slotje.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Wat te doen nu? Elvan Jailbreak 15 09-01-11 23:14
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? tom91 iTunes 2 25-12-10 15:25
wat te doen? osj Odido (T-Mobile) 8 26-10-10 14:11
Gejailbreakt, Wat nu? Wat kan ik allemaal doen? umiyz Jailbreak apps en thema's 1 03-05-10 15:21
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? Pietje123456 Archief 11 15-10-07 10:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:52.