iphone 3g is unlocked maar nu de jailbreak discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) ey, ik ga een iphone 3g kopen bij mobistar maar nu heb ik een vraag ze unlocken hem in de winkel en als ik hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() ey,
ik ga een iphone 3g kopen bij mobistar maar nu heb ik een vraag ze unlocken hem in de winkel en als ik hem jailbreak is de unlock dan nog actief ? |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je kan de zoekfunctie gebruiken voor al je vragen
![]() Maar als je een Iphone koopt in belgie is hij standaard simlock vrij. Je kan hem jailbreaken. Hierdoor komt er geen simlock op, omdat hij toch al simlock vrij is. Meer info jailbreaken: https://forum.iculture.nl/f59/i...e-2-1-osx.html Succes ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zie King1987's post.
Hier gaat een slotje op.
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: iPhone 3Gs boot probleem maar was unlocked - wat te doen | vdbergen | Unlock | 3 | 06-10-10 23:55 |
jailbreak en unlocked maar geen netwerk | dvg | Archief | 8 | 28-12-09 23:02 |
Iphone leegmaken voor verkoop maar wel unlocked houden? | Jarno | Archief | 9 | 05-12-08 00:50 |
Iphone jailbroken en unlocked, maar problemen | Nipje | Archief | 6 | 25-11-08 09:35 |
Virgin 1.1.1 unlocked maar nu dit **** !!!! | 4en | Unlock [archief] | 5 | 30-10-07 22:44 |
|
|