smstoon bijvoegen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is me inmiddels gelukt om een zelfgemaakte ringtone op mijn iphone te zetten. Maar nu heb ik een smstoon van Nokia (message 4) als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Het is me inmiddels gelukt om een zelfgemaakte ringtone op mijn iphone te zetten.
Maar nu heb ik een smstoon van Nokia (message 4) als midibestandje. Het omzetten is geen probleem. Maar hoe krijg ik het bestandje op de goeie plek in mijn iphone zodat ik dit bestandje ook daadwerkelijk als smssignaaltoon kan instellen? |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom op dit mooie forum.
Over smstonen is al genoeg te vinden op dit forum. Gebruik bv. eens de zoek optie ![]() Omdat dit al vaker aan bod is geweest gaat hier een slotje op.
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Smstoon - herhaling uitschakelen. | xxblackburnxx | iPhone algemeen | 6 | 24-10-11 16:15 |
Windows: Illustraties bijvoegen in filmbibliotheek | bassmanjunior | iTunes | 0 | 02-12-10 02:24 |
|
|