Jailbreak en geen telefoon meer discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vanmiddag m'n iPhone gejailbreaked en kom er nu langzaam achter, dat de standaard telefoon applicatie niet meer werkt. Als ik gebeld wordt, kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Jailbreak en geen telefoon meer
Ik heb vanmiddag m'n iPhone gejailbreaked en kom er nu langzaam achter, dat de standaard telefoon applicatie niet meer werkt.
Als ik gebeld wordt, kan ik niet meer normaal opnemen (de applicatie verdwijnt naar de achtergrond). Als ik wil bellen verschijnt de applicatie wel, maar zodra ik iets probeer in te voeren crasht de applicatie volledig. Ik kan alleen vanuit contacten bellen .... Kent iemand dit probleem .... en belangrijker nog, heeft iemand een oplossing voor mijn probleem ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer anders volgens deze handleiding de jailbreak nogmaals. Misschien dat er ergens in het proces iets niet goed is gegaan: iClarified - iPhone - How to Jailbreak Your 2.1 3G iPhone Using QuickPwn (Windows)
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb min of meer precies gedaan, wat in deze handleiding staat (sommige stappen verliepen automatisch met QuickPwn21-1). Wellicht moet ik het origineel weer terugzetten en het nogmaals proberen (helaas heb ik daar waarschijnlijk deze week geen tijd voor). |
|
|||
|
|||
ik heb dus hetzelfde! erg irritant!
|
|
||||
|
||||
misschien ook kate geinstaleerd?
deze verwijderen als je die er op hebt staan.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
De zoveelste maar weer.
Probeer voortaan echt de zoekfunctie te gebruiken aub, want dit al heel veel vermeld geweest. Slotje. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik hoef geen Jailbreak meer!! | mathijs666 | Archief | 1 | 02-02-10 21:19 |
iPhone 1e gen.: Geen telefoon en smsjes meer ontvangen na 3.0 | leroyj | Unlock | 5 | 23-06-09 12:09 |
iPhone: na jailbreak geen simprogramma's meer | wil | Jailbreak | 2 | 07-02-09 19:50 |
iPhone: Telefoon geeft geen standbytijd meer aan. | onzin | Jailbreak | 4 | 07-01-09 20:41 |
Geen telefoon functies meer. | Maartenombe | Jailbreak apps en thema's | 11 | 04-09-08 20:32 |
|
|