iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   help,help: vraagje ivm SSH (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/24330-help-help-vraagje-ivm-ssh.html)

knuster 28-10-08 19:52

help,help: vraagje ivm SSH
 
het volgende heb ik dus ook gedaan om mijn custom themes op mn iphone te krijgen:

Makkelijk kun je dit doen met WinSCP.
Voordat we beginnen, je iPhone moet gejailbreaked zijn.
Installeer WinSCP op je PC. Download hier.
Installeer OpenSSH in Cydia.
Maak nu verbinding met je iPhone met WinSCP, meer details hier
Als je eenmaal in je iPhone bent, ga dan naar: Library/Themes.
In de linkerkant in WinSCP kun je in je PC kijken, zoek je Thema op en zet hem erin... in Library/Themes dus.
Daarna ga je in WinterBoard (in Cydia te krijgen) en selecteer je het Thema mapje wat je erin hebt gezet... druk nu op de home-button en na de respring heb je je Thema.


alles lukt behalve in mn iphone LIBRARY/THEMES vinden. ik geraak in library maar themes staat daar nergens tussen?? wat moet ik doen??

Tijn1 28-10-08 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knuster (Bericht 210790)
het volgende heb ik dus ook gedaan om mijn custom themes op mn iphone te krijgen:

Makkelijk kun je dit doen met WinSCP.
Voordat we beginnen, je iPhone moet gejailbreaked zijn.
Installeer WinSCP op je PC. Download hier.
Installeer OpenSSH in Cydia.
Maak nu verbinding met je iPhone met WinSCP, meer details hier
Als je eenmaal in je iPhone bent, ga dan naar: Library/Themes.
In de linkerkant in WinSCP kun je in je PC kijken, zoek je Thema op en zet hem erin... in Library/Themes dus.
Daarna ga je in WinterBoard (in Cydia te krijgen) en selecteer je het Thema mapje wat je erin hebt gezet... druk nu op de home-button en na de respring heb je je Thema.


alles lukt behalve in mn iphone LIBRARY/THEMES vinden. ik geraak in library maar themes staat daar nergens tussen?? wat moet ik doen??

kan je de thema's niet in private/var/stash zetten, daar staan nog meer winterboard thema's!

anders weet ik het ook niet meer, heb een beetje op mijn iphone gezocht, maar kan het ook niet vinden(library/themes)

succes

dikkiedick51 28-10-08 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tijn1 (Bericht 210793)
kan je de thema's niet in private/var/stash zetten, daar staan nog meer winterboard thema's!

anders weet ik het ook niet meer, heb een beetje op mijn iphone gezocht, maar kan het ook niet vinden(library/themes)

succes


Hier staan die van mij ook in, private/var/stash

Heb net even een update gedaan naar een nieuwe versie winscp en nu staan de themes onder librari/themes

knuster 28-10-08 21:32

het is gelukt om hem erin te krijgen maar theme werkt niet, damn.

dikkiedick51 28-10-08 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knuster (Bericht 210831)
het is gelukt om hem erin te krijgen maar theme werkt niet, damn.

Heb je update al gedaan?

knuster 29-10-08 04:52

allrighty...het is eindelijk gelukt!!

hier mag een slotje op.

iScorpio 29-10-08 08:25

Ik laat hem even open staan. Misschien dat anderen hier ook wat aan hebben.

macfreaker 29-10-08 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dikkiedick51 (Bericht 210812)
Hier staan die van mij ook in, private/var/stash

Heb net even een update gedaan naar een nieuwe versie winscp en nu staan de themes onder librari/themes

Wanneer je goed kijkt naar /library/themes dan kan je zien dat dit een softlink is (term voor unix) dit is hetzelfde als een snelkoppeling in windows. Dus kan je beide mappen gebruiken om je themes in te zetten komen op dezelfde plaats terecht.

Nikooos 29-10-08 09:23

Dit is ook allemaal te vinden in het themes/skins forumgedeelte


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:47.