//

Perrongeluk 2.1 via itunes

Perrongeluk 2.1 via itunes discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, ik heb zopas een iPhone (fst gen) 8 GB gekregen via een vriend. Ik heb deze met winpwn geupgraded naar Firmware 2.0.1. Dit ging ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-10-08, 19:56
Kluppergeest Kluppergeest is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 135
Standaard Perrongeluk 2.1 via itunes

Beste,

ik heb zopas een iPhone (fst gen) 8 GB gekregen via een vriend. Ik heb deze met winpwn geupgraded naar Firmware 2.0.1. Dit ging allemaal goed, en de nieuwe firmware was een feit.

Nu kwam ik opnieuw in iTunes terecht, en die stelde (logisch) meteen voor om ook meteen te upgraden naar 2.1, ik dat gedaan, deze stap had ik niet mogen doen natuurlijk.

Nu heb in iTunes de iPhone laten herstellen, ik kreeg vervolgens een witte pagina in m'n itunes van dat de SIM kaart niet ondersteund word door netwerk.

Intussen heb ik de firmware (custom van winpwn) opnieuw ingevoegd met shift + herstellen. En nadat deze ff geladen is, krijg ik de '1600 error'.
Ik ga moeten downgraden?
help?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-10-08, 19:59
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Je kan deze ook terug met quickpwn unlocken .
  #3  
Oud 29-10-08, 20:11
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Idd gebruik even Quickpwn om hem te activeren. Daarna kun je eventueel bootneuter gebruiken om hem te unlocken. Voor meer vragen verwijs ik je naar de zoekfunctie. Mocht je nog meer vragen hebben kun je ze natuurlijk ook in het quickpwn topic stellen.

Slotje.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map hoeboe iTunes 0 20-07-10 14:23
iPhone: Na herstellen Itunes, krijg ik alles nog maar stekker + Itunes logo rob499 Jailbreak 9 02-09-08 01:03
Update gedaan iTunes 7.5 en nu problemen downgrade itunes (Mac en Windows) Michael Unlock [archief] 2 08-11-07 12:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:03.