mijn allereerste zelfgemaakte theme...lol discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hey gasten, na creative paint te hebben geinstalleerd heb ik me ook maar eens gewaagd aan een homemade theme. ziehier het resultaat. niet slecht voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() hey gasten, na creative paint te hebben geinstalleerd heb ik me ook maar eens gewaagd aan een homemade theme. ziehier het resultaat.
niet slecht voor een superleek op dit gebied zoals ik e!! mijn eigen cristal champagne theme!! alleen de dock zou beter moeten vind ik. en vanaf nu zullen de volgende themes alleen nog mooier en mooier gaan worden. lol, i love jailbreak!!! edit: heb de dock en statusbar veranderd, beter zo. Laatst gewijzigd door knuster; 30-10-08 om 14:47. |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jij bent fan van champagne neem ik aan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Alcoholist?
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() voila, heb de dock en statusbar aangepast. veel beter zo
|
|
||||
|
||||
![]() Ik ga deze topic sluiten aangezien we voor dit soort zaken een groot verzameltopic hebben. (waar je ook al je theme gepost hebt)
Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? | uncu129 | iTunes | 2 | 03-02-11 12:18 |
Officiële T-Mobile iPhone kopen; lol weg? | Fresh | Chat en geruchten | 17 | 09-07-08 14:12 |
Bleu Theme (mijn theme) | Tieme | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-05-08 20:24 |
De allereerste gehackte iphone van George Hotz | ArB | Chat en geruchten | 2 | 12-03-08 22:27 |
Bellen met iPhone moeilijker dan je denkt (LOL) | Michael | Chat en geruchten | 5 | 14-11-07 12:08 |
|
|