iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Ervaring reparatie door ipod-service.nl (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/24802-ervaring-reparatie-door-ipod-service-nl.html)

iPhonegeek 06-11-08 15:15

Ervaring reparatie door ipod-service.nl
 
Vorige week heb ik mijn iPhone 3G bij ipod[spam]service.nl laten maken (touchscreen was gebroken)
Eerst heb ik het bij T-Mobile geprobeerd maar daar was ik al snel van genezen.

Mijn 3G-tje was voor 97,50 incl btw binnen 20 min klaar.
En weer als nieuw! Goed vakwerk.
Nu was ik er zelf heen gegaan omdat in niet zo heel ver van ze vandaan woon, maar je kunt je iPhone ook gewoon naar ze versturen.
De kennis die ze daar hebben is echt groot, ze kunnen werkelijk alle mogelijke problemen met je iPhone oplossen.

Tijdens de reparatie bleek dat ze maar weinig reclame maken,
"We willen het vooral van mond op mond reclame hebben"

Er staan her en der veel goede dingen over ipod-service gescheven in verschillende forums, maar toch vind ik dat er eens een topic geopend moet worden om dit bedrijf met een perfecte service (naar mijn mening)eens wat meer onder de aandacht te brengen.

Modbreak:
Dit zeer "onafhankelijke" bericht is geplaatst door de eigenaar van genoemd reparatiebedrijf


Giuseppe 06-11-08 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhonegeek (Bericht 214141)
Vorige week heb ik mijn iPhone 3G bij ipod[spam]service laten maken (touchscreen was gebroken)
Eerst heb ik het bij T-Mobile geprobeerd maar daar was ik al snel van genezen.

Mijn 3G-tje was voor 97,50 incl btw binnen 20 min klaar.
En weer als nieuw! Goed vakwerk.
Nu was ik er zelf heen gegaan omdat in niet zo heel ver van ze vandaan woon, maar je kunt je iPhone ook gewoon naar ze versturen.
De kennis die ze daar hebben is echt groot, ze kunnen werkelijk alle mogelijke problemen met je iPhone oplossen.

Tijdens de reparatie bleek dat ze maar weinig reclame maken,
"We willen het vooral van mond op mond reclame hebben"

Er staan her en der veel goede dingen over ipod-service gescheven in verschillende forums, maar toch vind ik dat er eens een topic geopend moet worden om dit bedrijf met een perfecte service (naar mijn mening)eens wat meer onder de aandacht te brengen.

Wat heeft T-mobile jou voor een offerte gegeven?

vdvorst 06-11-08 15:58

Ehm, niet eens 50 euro voor een nieuwe batterij, inclusief inbouw.

Zeker goedkoop!

ericb 06-11-08 17:57

Nieuw commboard
 
Bij mij hebben ze de interne speaker vervangen en het commboard. Heb nu weer perfect draadloos internet via mijn router en het geluid klinkt weer als vanouds.
Compleet voor 197 euro incl. verzenden.
Snel klaar en prima service, aanbeveling waard.

iPhonegeek 06-11-08 18:55

Ik had eerst mijn 3G naar t-mobile gebracht deze konden niet zeggen wat het koste om het touchscreen te vervangen, hij moet er eerst voor opgestuurd worden.
Toch maar gedaan (dom) na 4 weken kreeg ik bericht dat reparatie bij t-mobile 310,- zou zijn !! Onder tussen had ik al spijt want een vriend gaf me de site van ipod-service door en daar koste hij toen 79,- + 22,50 voor het inbouwen.
T-mobile wilde mijn iphone wel teruggeven maar ik moets daarvoor 40,- betalen (grote shit!) Na dat ik hem terug had heb ik dus meteen een afspraak bij ipod-service gemaakt en was ik 75,- + 22,50 kwijt voor weer een perfect nieuw scherm.
Advies stuur je iphone dus altijd eerst naar ipod[spam]service (onderzoek is nl gratis!) Ook al is hij niet meer te maken.

Modbreak:
Deze "onafhankelijke" reactie is geplaatst door de eigenaar van genoemd reparatiebedrijf.


JazzEye 06-11-08 22:02

iPhone 1G laten vallen, waardoor glas kapot. Via internet een los glas+ digitizer gekocht, eerst zelf zitten prutsen, batterijcover beschadigd, lukte niet. Via Google kwam ik bij ipod-service terecht. Heb op zijn advies los glas incl. digitizer terug gebracht waar ik 'm gekocht had. iPhone naar Hoogeloon opgestuurd, binnen drie dagen perfect gerepareerd weer terug. Gratis batterijcover gekregen.
De dag dat ik 'm terug kreeg weer gevallen. Onderste helft scherm reageerde niet meer. Heb toen, ook omdat ik eerlijk vertelde wat er was gebeurd, tegen een hele schappelijke prijs en gratis inbouwen weer een nieuw glas+digitizer met klein vlekje erin gekregen (dat vlekje was me trouwens verteld). Dit werd aangeboden omdat ik twee keer kort achter elkaar met een prijzige reparatie kreeg te maken door eigen stommiteit.
Al met al heel tevreden over de service!!

SoundForge 07-11-08 21:15

Super service van ipod-service.nl
 
Ook ik wil hierbij even melden dat ik ipod-service.nl een TOP-ZAAK vindt. Een echte aanrader. Deskundig, ZEER klantvriendelijk, komen gemaakte afspraken na en zijn, gezien grote voorraad onderdelen, zeer snel! En dat alles voor een uitstekende prijs. Was voor het vervangen van een iPhone Dockconnector unit (incl. microfoon), incl. inbouwkosten en verzendkosten e 68,25 "kwijt" en geniet nu binnen 3 dagen (woensdag verstuurd en vandaag(vrijdag) retour) weer van mijn iPhone. Helemaal TOPPIE!

Mijn advies: Is je iPhone stuk, biedt je iPhone bij ipod-sevice.nl ter reparatie aan. Krijg je zeker geen spijt van! ;)

kapotteiphone 12-11-08 12:31

Ook ik ben zeer tevreden over ipod-service.nl. Ik kreeg vandaag een mail van ze of ik ergens een bericht achter wilde laten wat ik van hun service vond en normaal zou ik dat niet zo snel doen, maar over hun ben ik echt tevreden. Mijn kapotte iPhone op een dinsdag middag opgestuurd, woensdag kreeg ik bericht wat er aan de hand was en wat het zou kosten, vrijdag had ik mijn iPhone al weer gerepareerd terug! En goedkoper dan het elders kost. Dus zeker een super zaak! Ze reageren ook super snel. Kortom klasse en mocht ik ooit weer problemen hebben met mijn Iphone dan ga ik zeker weer naar hun toe!

rem4rk4ble 20-11-08 17:01

Hallo allemaal,
Even 'reclame' maken voor deze maatschappij. Zoals een andere member had gepost had hij problemen met zijn iPhone via Vodafone. Het bleek niet aan vodafone te liggen en via deze site kwam ik in eerste instantie in contact met Fixsupport. Ik gekeken en het leek me wel wat. Toch even gegoogled en toen kwam ik op deze site. Ik ben toch naar ipod-service.nl gegaan omdat hun onderzoekskosten €0 bedroegen. En omdat ik niet wist wat er mee aan de hand was, en ik nog in de overtuiging was dat er alleen een draadje los was gegaan vond ik dit wel het voordeligst. Ik opgestuurd en binnen 24 uur reactie. Comm board was kapot. Kosten bedroegen 115 euro inclusief montage. Had de man gebeld van deze site en hij vertelde me dat dit een vaak voorkomend probleem was. Kreeg nadat de reperatie was gedaan, op dezelfde dag dat ik het reperatievoorstel kreeg, een mailtje dat hij al klaar was en ik het geld kon overmaken. Kreeg hem vandaag super mooi en keurig aangetekent retour. Hij doet het pico bello maar de echte test komt morgen pas als ik in de trein zit.

Nog even een leuk detail: Toen ik hoorde dat de comboard kapot was. ff Fixsupport gebeld. Ze konden het in no time ook voor me fixen: voor €250:confused:! ipv 115. Zegt genoeg lijkt me. Ben erg tevreden met deze support. Zeker een aanrader :D

denni 20-11-08 21:19

Erg snel en zuiver afgehandelt allemaal :) Ik heb een nieuw logicboard laten inbouwen en dit was binnen een dag gebeurt en 3 werkdagen na het op de post doen had ik mijn iphone weer in perfecte staat terug.
Er zit soms toch wel meer dan 100 euro verschil met andere aanbieders maar aan deze service kunnen ook de duurderen niet tippen!

iCulture 23-11-08 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhonegeek (Bericht 214141)
Tijdens de reparatie bleek dat ze maar weinig reclame maken,
"We willen het vooral van mond op mond reclame hebben"

En van forumspam?
Citaat:

Er staan her en der veel goede dingen over ipod-service gescheven in verschillende forums, maar toch vind ik dat er eens een topic geopend moet worden om dit bedrijf met een perfecte service (naar mijn mening)eens wat meer onder de aandacht te brengen.
Allemaal geschreven door jezelf, zoals deze en andere berichten op ons forum?

iScorpio 23-11-08 21:18

Jammer dat het zo moet.

balie 27-11-08 00:34

Nog meer goede ervaringen met ipod-service
 
De sleep/wake knop van mijn iPhone 2G deed het niet meer. Hij is minder dan een jaar oud, maar omdat het een simlockvrije variant uit Frankrijk is de garantie niets waard in Nederland. En probeer van Orange in Frankrijk maar eens gedaan te krijgen dat ze het ding repararen. Dus om 10 uur 's avonds maar een mail gestuurd naar een vijftal Nederlandse reparateurs met de vraag of ze het probleem kenden en konden repareren en of ik ook kon langskomen met het apparaat.
- iPod-service reageerde binnen een half uur. Drie anderen pas na twee dagen. De vijfde helemaal niet. Ook bij latere emails reageerde iPod-service snel een accuraat.
- iPod-service was de enige die mijn echt vragen beantwoordde. De anderen hadden hooguit een eerste zinnetje dat over mijn situatie ging. De rest van de mail was standaardtekst die verwees naar hun website alwaar ik maar een formulier moest invullen.
- iPod-service was de enige die een gedetailleerde prijsopgave gaf op basis van mijn probleembeschrijving. Inclusief dat er twee typen wake/sleep knoppen bestaan voor de iPhone 2G met een verschillend prijskaartje.
- iPod-service was de goedkoopste: 43,50. Een andere reparateur met exact dezelfde diagnose vroeg 200,-
- iPod-service was de enige waar ik op de reparatie kon wachten.

Vandaag ben ik dan langs geweest en de heb de reparatie live mogen aanschouwen. De reparatie werd snel, professioneel en grondig uitgevoerd. Alles werd grondig getest en nog eens getest (twee nieuwe knoppensetjes bleken een probleem te hebben; het frame bleek enigszins verbogen, dus dat ook losgehaald en rechtgebogen). Geen onaangename verrassingen.

Al met al: zeer aan te bevelen.

benBEN 27-11-08 01:23

De eerste vraag die mij als 'leek' opkomt, wie kan je nu vertrouwen in de zin..
zijn dit berichten van mensen van de het bedrijf zelf... De opmerking van mod en Iphoneclub staan er niet voor niets!

Jammer dat je op deze manier al een ander beeld van het bedrijf krijgt!

balie 27-11-08 02:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door benBEN (Bericht 223557)
De eerste vraag die mij als 'leek' opkomt, wie kan je nu vertrouwen in de zin..
zijn dit berichten van mensen van de het bedrijf zelf... De opmerking van mod en Iphoneclub staan er niet voor niets!

Jammer dat je op deze manier al een ander beeld van het bedrijf krijgt!

De moderators zullen hun 'beschuldigingen' wellicht op goede gronden gemaakt hebben en het is niet zo slim van iPod-service om te spammen. Maar ik kan je verzekeren dat ik niks met het bedrijf te maken heb en dat mijn 'getuigenis' spontaan en ongevraagd is en uitsluitend ingegeven door mijn tevredenheid met de service van iPod-service.

jj1975nl 27-11-08 17:07

De service en prijs van iPodservice is zo goed, dat ik me haast niet kan voorstellen dat de eigenaar hier heeft lopen stunten met beoordelingen van hemzelf. Ik heb m daar laten repareren nadat ie nat was geworden en dat was echt operfect. Drie weken later begaf mijn antenne het. Opgestuurd en was binnen drie dagen weer terug. Zonder dat ik iets hoefde te betalen. Dat terwijl je bij T-Mobile zowat de winkel wordt uitgejaagd als je daar met je kapotte iphone staat. Die ruilen hem haast altijd standaard om en dan ben je 500 euro kwijt (als je niet verzekerd bent).

Yaron 04-12-08 09:33

Ik ben ook goed geholpen! Glas stuk... Maandag opgestuurd en de maandag erop weer terug! Perfecte service!

Of het nou zo handig is om hier als eigenaar een stukje te schrijven als of hij een klant is lijkt mij niet... Hoe weten jullie dat eigenlijk? Zelfde IP...?

iScorpio 04-12-08 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yaron (Bericht 226784)
Of het nou zo handig is om hier als eigenaar een stukje te schrijven als of hij een klant is lijkt mij niet... Hoe weten jullie dat eigenlijk? Zelfde IP...?

Neem van ons maar aan dat na onderzoek is gebleken dat het om dezelfde persoon ging.

Yaron 04-12-08 09:41

Dat is dan inderdaad niet zo handig van deze...

dirkkes 05-12-08 13:56

Ik heb mijn iphone laten repareren , de camera werkte niet meer
Ben zelf langs gereden de zelfde gag kreeg ik nog een mail met de kosten.
De dag nadien mocht ik hem al komen halen.
Prima service ik zal iPodservice aan iedereen aanbevelen.

post scriptum 22-12-08 16:51

Aan de iPhoneclub: waarom zo achterdochtig over deze positieve berichtgeving over ISN?
Worden jullie gesponsord door een andere (en veel duurdere) reparatie-service?
Ik heb vrijdag ook m'n iPhone laten vallen: glas gebroken. Op 't internet gezocht naar reparatie bedrijven en reparatie bleek m'n kerstbudget danig te drukken maar ISN bleek het voor € 75 te doen (incl. rekening en BTW!). Ik ben er vandaag heengereden vanuit A'dam en hij was in een halfuurtje weergemaakt. Ik vind het een topservice en bottom-prijzen.
Groet Peter,
Amsterdam.

iScorpio 22-12-08 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door post scriptum (Bericht 233636)
Aan de iPhoneclub: waarom zo achterdochtig over deze positieve berichtgeving over ISN?
Worden jullie gesponsord door een andere (en veel duurdere) reparatie-service?
Ik heb vrijdag ook m'n iPhone laten vallen: glas gebroken. Op 't internet gezocht naar reparatie bedrijven en reparatie bleek m'n kerstbudget danig te drukken maar ISN bleek het voor € 75 te doen (incl. rekening en BTW!). Ik ben er vandaag heengereden vanuit A'dam en hij was in een halfuurtje weergemaakt. Ik vind het een topservice en bottom-prijzen.
Groet Peter,
Amsterdam.

We zijn hier zeker niet achterdochtig maar moeten wel oppassen voor sluik reclame. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat we hier een uithangbord gaan worden voor verschillende bedrijven. Proberen natuurlijk wel zo neutraal mogelijk te blijven ;). Neemt natuurlijk niet weg dat dit bedrijf, blijkt uit de reacties hier, goed werk levert.

Yaron 22-12-08 16:58

Het gaat niet om achterdocht, maar om je voor te doen als klant van ISN en een positief bericht op dit forum achter te laten terwijl je de eigenaar van ISN bent is niet slim...!

Maar ik vind het ook een goed bedrijf met een goede snelheid!!!

Sultan 22-12-08 21:00

Hier ook goede ervaringen met ipod-service,
ben er 2 keer zelf naartoe gereden en erg vriendelijk en goed geholpen, en ook nog eens voor een mooie prijs,
ben zeer tevreden !!

Zweitse 29-12-08 18:14

Hi ben nieuw hier op het Forum,
En mijn eerste post, dan ook maar gelijk een positieve.

Een 3 weken geleden mijn eerste 2G gekocht (marktplaats) en ben helemaal verslaafd aan het app.
Zo erg dat mijn zoon ook spontaan zijn Sony telefoon verkocht, en er zou en moest. voor hem er ook een G2 komen.
En jawel ik had er weer een (marktplaats) 2 dagen geleden.

Maar wat ik ook probeerde, hij wilde op geen enkele manier met de computer connectie maken.

Veel hier op jullie mooie Forum zitten lezen. En kwam tot de conclusie dat het iets met de hardware niet in orde moest zijn.
Ja dat gaat mijn pet te boven. Dus vanmorgen om 10:00 uur IPOD-Service gebeld.
En gelijk zij hij, kom maar langs. (ik woon 40km van hem vandaan)
Bij aankomst werd de IPhone direct onderzocht, en hij kwam tot de zelfde conclusie....Dit is een beetje vreemd.

Een kleine operatie en hij werd geopend, wat bleek er wat een kabeltje losgeraakt.
Wel eens leuk om te zien, hoe zo'n IPhone er van binnen uitziet.
Hij werd aan de computer gehangen en ja hoor boin hoorde ik uit de speakers. Nieuwe hardware gevonden was de melding, pfff een pak van mijn hart :cool:

Hij heeft ook nog de benodigde software voor me opgezet zodat je een US model in Nederland kan gebruiken.;)
En de prijs viel me alles mee 29.75 euries, ik vind dat heel netjes.
Zeker als je naar de tijd kijkt, hij is zeker een uur bezig geweest.

En intussen ook nog gezellig met mij kletsen over van alles en nog wat.

Een pluim voor IPOD-Service van mijn kant.

whaley 06-01-09 15:25

Kies voor Ipod-Service en niet voor T-mobile
 
Ik kan niet anders dan erg tevreden zijn over Ipod-service uit Hoogeloon. En bijzonder ontevreden over de reparatie bij T-mobile (die alles uitbesteden aan Pro Assist). Dit is waarom:
In de headphone ingang brak een stukje van de 3,5 mm plug af. Omdat die pluggen klemmen, krijg je ze er zelf niet uit. Opgestuurd naar t-mobile. Na 10 dagen wachten kwam de kostenraming: dik 270 euro! Ze zijn gek geworden. Bovendien hebben ze het toestel niet eens opengehad om te zien hoe erg de schade is (dan kon ik zien door het intact zijn van het invisible shield dat op mijn toestel zit). Om mijn eigen toestel terug te krijgen moest ik een formulier faxen (faxen?) en wachten totdat het meisje van T-mobile contact zou opnemen om een afspraak voor terugsturen te maken. Na 8 dagen nog geen telefoontje heb ik zelf gebeld. Twee dagen daarna was mijn Iphone er eindelijk weer, ongerepareerd.

Na alle goede berichten in dit forum over Ipod Service het toestel ingepakt en naar hen opgestuurd. En zo kan het dus ook: binnen 1 dag de melding dat het toestel weer in orde was, tegen 22,50 euro! En of ik het bedrag wilde overmaken, zodat het toestel dezelfde dag nog opgestuurd kan worden. Zo gebeurde. Het toestel werd netjes ingepakt teruggestuurd en werkt perfect.

Je zou toch meer mensen tegen de reparatie-charlatans van T-mobile en pro assist in bescherming willen nemen? Bij deze waarschuw ik jullie!

iScorpio 06-01-09 17:08

Omdat dit moment begint het aardig op een reclame topic te lijken voor het desbetreffende bedrijf. Ik zet er nu even een slotje op want iedereen weet zo langzamerhand zijn weg te vinden naar dit bedrijf ;).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:49.