//

Diverse vragen en advies nodig

Diverse vragen en advies nodig discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik wil ook ontzettend graag een iphone 3g, hij heeft gewoon alles wat ik aan een smartphone zou wensen en loop er al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-11-08, 16:29
Tuttel Tuttel is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 61
Question Diverse vragen en advies nodig

Beste mensen,

Ik wil ook ontzettend graag een iphone 3g, hij heeft gewoon alles wat ik aan een smartphone zou wensen en loop er al een half jaar na te kwijlen. Nu is als het goed is zaterdag eindelijk het moment daar dat ik me een iphone ga aanschaffen, maar dan nu de vraag waar ben ik dan het goedkoopste en beste uit voor mijzelf...

Ik zal er met name op internetten, maar bellen zal ik niet zo heel vaak, smsen zal ik dan wel regelmatig doen. Nu gaat het mij er dus met name om dat ik gewoon overal goed en snel wil kunnen internetten. Ook wil ik graag de 16GB zwart versie.

Het makkelijkst zou gewoon zijn het I-150 abbo bij T-Mobile maar die schijnt naar wat ik allemaal heb gelezen nogal wisselende dekking te hebben en schijnbaar zou het ook goedkoper moeten uitkunnen lijkt me omdat ik denk ik nooit aan 150 belminuten per maand kom EN daarbij krijg ik dan ook nog eens 150 smsjes, wat misschien ook heel iets teveel van het goede is.
Wat ik verder heb gezien was volgensmij call2, kan je simlock vrij krijgen dus heb ik veel meer keuze uit abbonementen, maar als ik zelfs dan het goedkoopste (wel uiteraard inclusief onbeperkt internet) neem kom ik nog hoger uit dan de gewoon de I-150 met veel minder minuten en smsjes.
Verder kan ik eigenlijk niks goedkopers danwel beters vinden... Heb ik ergens overheen gekeken of heeft T-Mobile inderdaad een gigantische monopoly positie wat prijs betreft?!

Wat ik dus in feite wil weten wat ik niet volledig heb kunnen vinden, hoe beroerd is de 3g dekking nou van T-Mobile in verhouding to andere providers en is het het dan waard om een simlock vrije aan te schaffen met dan een 'slechter' abbonement tegen wel een hogere prijs?
En of er dus nog een andere goedkopere/betere optie is...

Verder was ik nog benieuwd, er bestaat een mogelijkheid dat ik ergens in 2009 voor een lange tijd naar de VS ga. Hoe zit het dan met mij dan nog minstens een jaar lopende abbonement in Nederland. Kan ik die op een of andere manier omschakelen of ben ik gedoemd een dubbel abbonement of iets dergelijks te nemen?!


Alvast heel erg bedankt

Met vriendelijke groeten, Marc
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-11-08, 16:37
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Je hebt ook reed hier je vraag al gesteld.

1x is wel genoeg.

Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Diverse vragen over iPhone4 met problemen. KIN174 iPhone algemeen 7 19-04-11 17:15
iPhone 3GS Kapot. Advies nodig. Harm133 iPhone algemeen 1 28-10-10 16:49
Advies Nodig! Derwinnn Koopinformatie Nederland 3 30-09-09 16:48
Fake of niet? Advies nodig ! JanR Koopinformatie Nederland 30 30-03-09 11:21
Advies nodig! Future Koopinformatie Nederland 18 26-11-08 00:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:27.