iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   wat kan ik met de Iphone zonder te activeren? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/2503-de-iphone-zonder-activeren.html)

Jeffry 18-11-07 15:24

wat kan ik met de Iphone zonder te activeren?
 
Hee, ik vraag me af, wat nou als ik een Iphone koop en dat AT&T gedoe niet activeer, kan ik dan op me Iphone ALLES gebruiken behalve de Software updates en het bellen/smse?

Je zult misschien zeggen, waarom koop je de Iphone en niet de Ipod touch als je toch niet wilt bellen? Maar ik denk dat de Iphone ondanks dat ik hem dan niet activeer alsnog meer extraas heeft ten opzichte van de Ipod touch toch? Zoals bijvoorbeeld een notitieblokje en camera etc.

Reageer alsjeblieft :) en heel erg bedankt alvast
Vriendelijke groet. Jeffry

Jeffry 18-11-07 15:33

Ik heb net zelf ook gelezen dat je als je de Iphone niet activeert (AT&T) dat je hem dan wel als multimedia ipod kan gebruike, dus wel notitieblokje en camera etc (ALLES BAHELVE INTERNET EN MOBIEL BELLEN)? dit zit er niet in bij de Ipod touch toch? (notitieblokje en camera etc).

stephenvis 18-11-07 15:55

Ja het klopt ipod touch heeft geen notes, google maps, bij kalender kan je niks toevoegen alleen bekijken, geen camera enz. Een viriend van me heeft de ipod touch en ik vind het toch wel raar als je al die normale functies gewend bent ;), maar volgens mij begrijp jij niet das als je hem niet activeert je geen youtbe kan gebruiken en dat het echt maar 2 stappen is verwijderd van bellen en sms'en. Waarom wil je hem niet volledig unlocken?

Stephen

Peter 18-11-07 15:58

maar je kan wel je iPod touch jeailbreken en dan notes, en andere programmas van de iPhone installeren op de touch, en dan ben je uiteindelijk goedkoper af als je toch niet wil bellen/smsen

stephenvis 18-11-07 16:02

Ja dat is waar dan heb je alleen geen camera, alleen ik zou gewoon je iphone helemaal unlocken ;)

Jeffry 18-11-07 16:04

Ik wil hem nog niet volledig unlocken omdat ik me door een vriend heb laten vertellen dat je dan weer problemen krijgt als je hebt geupdate en kans hebt op en brick en in sommige gevallen nieteens meer kan restore (Nienke op dit forum heeft daar denk ik ook een probleem mee).. daarom dus :( Ik wil best me Iphone op den duur laten unlocken maar wil er eerst 100% zeker van zijn dat dit geen problemen oplevert na updates.

EDIT
Samengevoegd



Ook omdat ik toen allemaal progammatjes op me gehackte psp had gezet en die nu ook full bricked is ben ik bang dat hetzelfde zal gebeuren als ik me Iphone op Ipod touch weer zo behandel. Ik wil gewoon een Iphone kopen voor 300-400 euro zonde Abbonnement en WEL kunnen updaten dan ben ik helemaal blij! dat bellen en smsen komt later wel als er minder risico's zijn bij het unlocken of andere manieren om via Tmobile of weet ik veel wat (pre paid) te bellen/smse/internetten

stephenvis 18-11-07 16:10

Citaat:

Ook omdat ik toen allemaal progammatjes op me gehackte psp had gezet
Als je op je iPhone installer en anysim eropzet en voor de rest niks meer veranderd ehb je een geweldig apparaat waar je niks meer aan hoeft te doen, 1 ding is zeker als je hem wil kunnen updaten moet je GEEN iPhone kopen ;)

Peter 18-11-07 17:54

zit nu met 2 unlockte iPhones op 1.1.1, en ik zie niet meteen een reden om te gaan updaten naar 1.1.2

jeffry, ik zou gewoon dan die iPhone kopen en unlocken, als je er niet te zot mee doet zal er weinig gebeuren. zou nogal stom zijn om met een dure iPod rond te lopen die ook potentieel telefoon is maar hem dan niet als telfoon te gebruiken. ook je broekzakken raken zo minder vol.

Stiruam 18-11-07 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeffry (Bericht 17021)
Blabla bala Ook omdat ik toen allemaal progammatjes op me gehackte psp had gezet en die nu ook full bricked bladiebladiebla

Jeej PSP bricked ik ben zelf een dev op de PSP en heb met smoezen sony zover gekregen om al mijn 11 bricks (PSP doet het > brick > nieuwe dpet het > brick > weer nieuwe van sony > weer brick) te vervangen door nieuwe PSP's
Ik weet niet heo het met Apple zit maar als je met een beetje een redelijke smoes komt denk ik dat ze em ook wel zullen vervangen door een nieuwe however ik ga offtropic

Het is heeeel simple gewoon nadenken bij wat je doet en als je twijfelt Googlen! Tuurlijk moet je je iPhone gewoon unlocken/activeren!:D Als je gewoon LEEST en nog een keer LEEST en hooguit dan nog een keer LEEST en dan precies doet wat er staat gaat het GOED! Het probleem in de PSP scene is dat mensen te snel willen en niet doen wat dr staat...!

Greetz, Stiruam

P.s. heb je die gebrickde PSP nog?:rolleyes:

wiessie 18-11-07 21:00

Nieuw, nieuw, nieuw
 
Hallo iedereen,
Ik ben Rob en wil graag in de "nabije" toekomst een Iphone aanschaffen. Ik ben nu zo'n 6 jaar een apple gebruiker en zit eigelijk net als vele anderen te wachten op de Iphone. Ben nu nog aan het twijfelen of het een gehackte of originele wordt. Is een beetje afhankelijk van de maandlasten denk ik:D. Hoe denkt de rest daar eigelijk over????
Groet Rob

Stiruam 18-11-07 21:05

Heej Rob,

Dit hoort denk ik in iPhone koop advies... Echter, Ik weet nu al dat de iPhone in NL kopen absoluut niet aantrekkelijk zal zijn... Hij zal waarschijnlijk alleen geleverd worden met een heel duur abbonement! (<- is dat wat je overigens met maandlasten bedoeld...? want ik ken het van economie lessen op school en daar bekend het iets anders) en met de Dollar prijs zouk zeker de US iPhone kopen:D

Greetz, Stiruam


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:44.