iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Hoe BELGISCHE 3G iPhone unlocken ? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/25046-belgische-3g-iphone-unlocken.html)

jules_holden94 11-11-08 21:55

Hoe BELGISCHE 3G iPhone unlocken ?
 
Heey, ik heb een belgische iphone gekocht (geen simlock) maar als je hem jailbreackt moet je hem wel terug unlocken, en nu is mijn vraag hoe je dit unlocken doet ?

Is er een programma voor ofzo ?

Grtz

iScorpio 11-11-08 21:59

Als het goed is blijft een Belgische iPhone altijd unlocked. Weet je zeker dat je een Belgische iPhone hebt?

jules_holden94 11-11-08 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 215722)
Als het goed is blijft een Belgische iPhone altijd unlocked. Weet je zeker dat je een Belgische iPhone hebt?

ja want ik woon ook in belgie maar een vriend van me had een iphone (belgie) gejailbreackt maar dan moest hij ook nog eens unlockd worde want hij kon anders niet meer bellen of smsen .

En het unlocken heeft hij helemaal zelf gedaan, maar dit kan ik niet dus heb daar iegelijk een programma voor nodig
hoe heb jij dit gedaan want zie dat je zelf ook een unlockte hebt ?

Bomans 12-11-08 00:10

Unlocken van de 3G kan niet sofwarematig.

Je hebt een unlockkaartje nodig die je samen met je simkaart in je iphone steekt.

Destiny 12-11-08 09:55

Je hebt zeker je iPhone met quickpwn gejailbreakt?
Probeer hem eens op de legale manier te restoren en te activeren in iTunes. Daarna zul je wel bereik hebben. Quickpwn activeert je iPhone ook en dat kan problemen veroorzaken met een belgische iPhone. Die kunnen namelijk ook legaal geactiveerd worden via iTunes.

jules_holden94 12-11-08 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 215763)
Unlocken van de 3G kan niet sofwarematig.

Je hebt een unlockkaartje nodig die je samen met je simkaart in je iphone steekt.

nee zeker niet, mijn vriend heeft het wel helemaal zelf geschreven, maar softwarematig

Bomans 12-11-08 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jules_holden94 (Bericht 215827)
nee zeker niet, mijn vriend heeft het wel helemaal zelf geschreven, maar softwarematig

Dus je vriend kan een 3G sofwarematig unlocken, of wat zeg je nu?

jules_holden94 12-11-08 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 215832)
Dus je vriend kan een 3G sofwarematig unlocken, of wat zeg je nu?

ja hij heeft er wel heel lang aan gezete maar het is hem gelukt, eigelijk niet hij maar zijn oudere broer.

Bomans 12-11-08 10:16

Dan heb je een primeur te pakken want het dev-team werkt er al maanden aan.

Ik zeg niet dat ik je niet geloof, maar ...

jules_holden94 12-11-08 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 215839)
Dan heb je een primeur te pakken want het dev-team werkt er al maanden aan.

Ik zeg niet dat ik je niet geloof, maar ...

ja ik was er zelf ook niet bij maar dat is wat hij zegt, en zijn iphone is gejailbreakt en unlocked, en voor zover ik weet heeft hij niets zoals yessim ofzo.

Heb jij een idee of het nog lang zou duren voor het dev team om dit te kunnen ?

Bomans 12-11-08 11:23

Met een Belgische iPhone heb je helemaal geen unlockkaart nodig.
Enkel quickpwn om te jailbreaken.

En hoe lang het nog zal duren? Dat weet alleen het dev-team.
Misschien kan je vriend contact met hen opnemen ...:rolleyes:

King1987 12-11-08 11:23

Ik heb een belgische Iphone. DIE IS ALTIJD UNLOCKT. Dus dan kan die broer van je nog lang en breed er aan gewerkt hebben. Je moet hem gewoon voordat je hem jailbreakt even activeren in Itunes, en dan pas jailbreaken. Er kan/komt nooit een simlock meer op.

jules_holden94 12-11-08 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 215872)
Ik heb een belgische Iphone. DIE IS ALTIJD UNLOCKT. Dus dan kan die broer van je nog lang en breed er aan gewerkt hebben. Je moet hem gewoon voordat je hem jailbreakt even activeren in Itunes, en dan pas jailbreaken. Er kan/komt nooit een simlock meer op.

ok bedankt, en ja sorry ik dacht dat dat wel was want dat zij hij.

soCool 12-11-08 23:05

Activeren is niet hetzelfde als unlocken (simlockvrij maken)

Bomans 13-11-08 00:14

Deze kan wel op slot.
Alle info omtrent dit onderwerp is makkelijk te vinden op het forum.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:54.