//

bevestiging 1.11 locked / virgin unlocken en jailbreaken methode

bevestiging 1.11 locked / virgin unlocken en jailbreaken methode discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi daar allemaal; ik heb m'n iphone besteld via ebay en zou hem nog deze week hebben normaal gezien, en ik heb me al een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-11-07, 16:02
nickstje nickstje is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 1
Standaard bevestiging 1.11 locked / virgin unlocken en jailbreaken methode

hoi daar allemaal;

ik heb m'n iphone besteld via ebay en zou hem nog deze week hebben normaal gezien, en ik heb me al een beetje voorbereidt op de stappen die ik ga moeten nemen; dus kijk eens of ik het wat goed hebt :

ik ga dit doen om voorbij de activatie te raken en Wi-Fi klaar te zetten en hem te jailbreaken:
  • 1. enter *#307# press call, now use the back button on the top of your screen to remove *#307# , now enter 0 , press call, press answer, press hold, press decline. And you get to the contact list. And thereafter every time you push the homebutton you just slide the "emergency call" slide, then enter 0 , press call, press hold, press decline
    2. Push contacts, end call and you get called again, this time hit decline and you access one of menus with favorites, you can edit contacts, do a test ride on keyboard, take photos etc.
    3. Now edit a new contact and type in AppSnapp as web-address.
    4. When you tap the address safari opens but only displays an error saying that it cannot access the website, it also looks like safari freezes up.
    5. Now press the home button, and for a split second the iPhone shows a screen where you can select wi-fi networks. Now you have to be really quick and select a network before the phone freezes.
    6. Next you get Back to the "emergency call page" and every on screen button has frozen so the only thing you can do is turn off the phone.
    7. Turn the iPhone off then on again
    8. Now you can go back to the contact list by Dialing 0, push call, then answer, then contacts, then hit that web address you typed in.
aangezien de nieuwe jailbreakme.com automatisch vanaf nu app.install en community sources op de iphone zet, ga ik bij het lijstje van de te installeren programma's anysim opzoeken en uitvoeren.


hiermee zou de iphone moeten unlocken en gejailbreaked zijn dacht ik toch?

OF

kan ik gewoon idemocracy 2 installeren; en via de short method alles veilig doen ? kwil echt m'n iphone niet verknoeien ..

dank bij voorbaat;
nickstje

Laatst gewijzigd door nickstje; 18-11-07 om 16:06.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 4 Sim Locked Jailbreaken? Talent Jailbreak 1 29-03-11 20:31
op welke methode jailbreaken stefaaaan Jailbreak 5 23-07-10 09:49
iPhone: Locked Iphone 3GS Jailbreaken en Unlocken iemanddos Jailbreak 0 21-05-10 12:43
MAC OSX: handleiding unlocken virgin iphones 1.1.1 stephenvis Unlock [archief] 53 13-11-07 21:01
Iphone 1.1.1 virgin unlocken? Julesk Archief 5 22-10-07 03:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:07.