iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Help (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/25241-help.html)

aswien 16-11-08 01:59

Help
 
Tijdens het installeren van een app uit cydia herstarte mijn apple 3g vanzelf en nu is het gelockd ik had het van telfort en nu pakt het geen enkele sim meer...

help me aub

iMario 16-11-08 02:16

Laten we even duidelijk zijn.
Je hebt een iPhone 3G (simlocked, dus uit een ander land).
Je hebt iets uit Cydia geinstalleerd, toen is de iPhone opnieuw opgestart, en nu zit er weer een simlock/geen activatie op...
Hoe is hij dan geunlockt? dmv een Unlockkaart? Dan zou hij nog steeds simlockvrij moeten zijn en dan kun je hem gewoon via iTunes Restoren en daarna met QuickPwn Jailbreaken en Activeren.

aswien 16-11-08 02:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 217247)
Laten we even duidelijk zijn.
Je hebt een iPhone 3G (simlocked, dus uit een ander land).
Je hebt iets uit Cydia geinstalleerd, toen is de iPhone opnieuw opgestart, en nu zit er weer een simlock/geen activatie op...
Hoe is hij dan geunlockt? dmv een Unlockkaart? Dan zou hij nog steeds simlockvrij moeten zijn en dan kun je hem gewoon via iTunes Restoren en daarna met QuickPwn Jailbreaken en Activeren.



Nee ik heb mijn Iphone via GSM.nl en van telfort simlocked vrij en nu in eens is hij gelocked...


kan je me helpen??

iMario 16-11-08 02:25

Hoe is de iPhone simlockvrij gemaakt dan? Met een Unlockkaart?

aswien 16-11-08 02:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 217249)
Hoe is de iPhone simlockvrij gemaakt dan? Met een Unlockkaart?



nee min simcard van telfort deed het gewoon en nu geen bereik

iMario 16-11-08 02:30

Maar de iPhone werkt verder wel, of?
Want je zij net dat hij weer gelocked was...

aswien 16-11-08 02:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 217252)
Maar de iPhone werkt verder wel, of?
Want je zij net dat hij weer gelocked was...


Ik heb net de reserve kopie via itunes gedraaidmaar nog steeds pakt en mij sim niet en voor de rest werkt alles

iMario 16-11-08 02:40

Ik weet dus niet precies hoe hij Simlockvrij is gemaakt. Je kan er dan beter even terug mee naar de winkel gaan, zij hebben hem voor je Simlockvrij gemaakt.

aswien 16-11-08 02:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 217255)
Ik weet dus niet precies hoe hij Simlockvrij is gemaakt. Je kan er dan beter even terug mee naar de winkel gaan, zij hebben hem voor je Simlockvrij gemaakt.



ja dat denk ik ook maar weet jij hoe hij ineens is gecrasht??

aswien 16-11-08 02:43

ik heb hem ook gejailbraeakt en als ik hem dus weg breng moet het weeer terug gezet worden en hoe doe ik dat dan?

iMario 16-11-08 02:51

Hij is gecrasht door iets wat je in Cydia installeerde (zei je zelf).
Je kan eerst een Restore proberen.
in iTunes op Restore/Herstellen drukken, daarna gebruik je QuickPwn 2.1 gebruken om te Jailbreaken en Activeren.
De Unlock is blijkbaar nog niet duidelijk hoe dat is gedaan (waarschijnlijk met een Unlockkaartje, wat je natuurlijk kan checken).

aswien 16-11-08 03:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 217259)
Hij is gecrasht door iets wat je in Cydia installeerde (zei je zelf).
Je kan eerst een Restore proberen.
in iTunes op Restore/Herstellen drukken, daarna gebruik je QuickPwn 2.1 gebruken om te Jailbreaken en Activeren.
De Unlock is blijkbaar nog niet duidelijk hoe dat is gedaan (waarschijnlijk met een Unlockkaartje, wat je natuurlijk kan checken).


nee ik heb geen unlock kaartje en in itunes zie ik mijn telefoon niet eens ik zie dat begin scherm niet meer waar je op update en herstellen kan klikken..

echt shit gewoon man

Destiny 16-11-08 11:18

Zet hem in DFU mode en restore in iTunes. Als je een legale unlockte iPhone hebt kun je hem gewoon activeren in iTunes en gaan gebruiken. Als dat niet lukt kun je quickpwn gebruiken om hem te activeren. Gebruik ook even de zoekfunctie.

Mocht je nog meer vragen hebben, dan kun je die ook in de bestaande topics plaatsen.
Gebruik de volgende keer ook een betere topic titel. Help zegt natuurlijk niks over je probleem.

Slotje.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:58.