//

Niet meer activeren na upgrade 1.1.1

Niet meer activeren na upgrade 1.1.1 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben al een aantal uur bezig om mijn iPhone US 8 gB te unlocken. Dit is tot nu toe niet gelukt. Ik heb allerlei ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-11-07, 15:24
PooH! PooH! is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 33
Standaard Niet meer activeren na upgrade 1.1.1

Ik ben al een aantal uur bezig om mijn iPhone US 8 gB te unlocken. Dit is tot nu toe niet gelukt. Ik heb allerlei forums doorgespit, maar ik kom er niet uit.

Ik ben begonnen met firmware 1.0.2. Via Democracy 2.0 heb ik hem toen kunnen activeren, waardoor ik toegang had tot de telefoon. Ik heb echter geen volledige jailbreak kunnen uitvoeren. Op een bepaald moment moest ik updaten naar 1.1.1 Dat is de firmware die er nu op staat. Het lukt me nu echter niet meer om hem te activeren met de non AT&T-tool. Ik heb al van alles geprobeerd. AppTapp installeren, de image restoren. Maar niks helpt. Is mijn telefoon nu wel of niet volledig unlocked geweest? Anders zou ik moeten virginizen, maar daarvoor moet ik er in kunnen en programma's installeren. Wie kan mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone niet meer te starten na upgrade 4.3 stre1821 iPhone algemeen 3 25-03-11 09:13
iPhone 1e gen.: Iphone werkt niet meer na upgrade. cheeto Unlock 49 30-04-10 19:28
Iphone wordt niet meer herkend na upgrade haelters.thierry iPhone algemeen 3 21-06-09 22:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:21.