Geen internet via KPN
Hallo,
Sinds dinsdag heb ik iPhone met een KPN flex abonnement. Ik krijg alleen internet niet aan de praat. Als ik KPN bel geven ze aan dat ze geen iPhone ondersteunen en dat ik voor de instellingen op bel.nl moet kijken. Ook verwijzen ze naar de leverancier voor problemen en dat is gsm.nl. Bij APN heb ik "internet" ingevuld en de rest leeg gelaten. Ik heb ook al geprobeerd met gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen maar safari blijft aangeven dat er geen verbinding met een netwerk is. Ik kan overigens wel gewoon bellen en sms-en. Weet iemand de oplossing? Groeten en alvast bedankt, Erik |
Heb je dit topic al een keer doorgelezen? En heb je een simlock vrije 3G of gebruik je een Unlock sim?
(Tip: stel je vragen in het topic wat ik je gaf ;) ) |
En dan kan hier meteen ook een slotje op.
Verdere vragen kunnen in het topic wat King1987 al opgaf. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:17. |