//

Constant wit appeltje

Constant wit appeltje discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Sinds 2 dagen heb ik een Iphone 2g 8 gb.. Apparaatje uit Amerika, en 2e hands (van me baas). Uiteraard wou ik niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-11-08, 19:38
Gjalt Kootstra Gjalt Kootstra is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 2
Standaard Constant wit appeltje

Hallo mensen,

Sinds 2 dagen heb ik een Iphone 2g 8 gb.. Apparaatje uit Amerika, en 2e hands (van me baas).
Uiteraard wou ik niet met al zijn instellingen en meuk leven dus gisteravond alle fabrieksinstellingen terug gezet, daarna wou ik de Iphone aandoen en kwam hij met het bericht dat ik de Iphone moest activeren, ik dus nieuwe firmware 2.1 erop gezet en jailbreak gedaan.. Werkte allemaal perfect .. Dankzei de geweldige handleiding die hier te vinden is..

Vandaag dus lekker aan het spelen geweest met mijn apparaatje, volop met cyndia aan de gang, nu zien jullie het probleem denk ik al wel aankomen... Vanmiddag werd hij traag en onstabiel, als ik naar het telefoonscherm ging kon ik geen nummers meer intypen en sloot dit scherm automatisch na 15 sec, ik dus met tegenzin weer fabrieksinstellingen terugzetten...

Na een uur wachten dacht ik dat mijn Iphone klaar was met het terug zetten, alleen nu wil hij niet meer opstarten..
Blijft op het witte appeltje hangen..
PC herkent Iphone niet meer en krijg hem ook niet in recovery of DFU mode,

Heeft een van jullie tips?

Heb ook al gezocht op dit forum, maar kon alleen topic vinden van mensen die het appeltjes probleem hadden na het installeren van een app, en niet na een restore sessie..

Alvast bedankt..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-11-08, 19:44
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Ben je zeker dat je hem niet in DFU krijgt, want dat zou wel moeten werken.
  #3  
Oud 21-11-08, 20:20
Gjalt Kootstra Gjalt Kootstra is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor je snelle reactie.

Ja denk het wel, telefoon wil niet meer aan.. Dus hoe moet ik dan die shutdown slide krijgen om hem vervolgens in DFU mode te krijgen?
  #4  
Oud 21-11-08, 20:47
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Kijk even bij de wiki (of zelfs youtube) wat nu juist DFU is, want ik denk dat je het niet helemaal snapt.

Ik ga hier een slotje opzetten, want dit probleem is al genoeg besproken geweest.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
itunes ziet phone wel maar phone geeft wit appeltje kevinkoene iTunes 13 25-05-11 15:02
Appeltje in het scherm joydan99 Jailbreak 4 13-05-11 11:37
3G met fw 3.0. continu appeltje-zwart-appeltje. marcfuhren Archief 11 28-10-09 15:20
Appeltje constant in beeld Hannes Archief 8 13-10-07 14:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:05.