//

Iphone dood alleen het appeltje niet

Iphone dood alleen het appeltje niet discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iphone is vastgelopen :s Ik krijg wanneer ik hem aanzet alleen het appeltje te zien en dit blijft zo. Ik heb al geprobeerd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-11-08, 18:15
mark. mark. is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 1
Standaard Iphone dood alleen het appeltje niet

Hallo,

Mijn iphone is vastgelopen :s Ik krijg wanneer ik hem aanzet alleen het appeltje te zien en dit blijft zo. Ik heb al geprobeerd hem op het netstroom aan te sluiten maar doet daar ook niks. Aan computer koppelen heeft ook geen effect, hij herkend hem niet. Resetten valt hij uit maar bij opnieuw opstarten doet hij nog niks.

Er zijn al ervaringen die een soortgelijk probleem hebben gehad heb ik gelezen. Alleen ik krijg het appeltje nog wel in beeld. Heeft iemand een idee hoe ik doet moet oplossen of wat ik nog kan proberen?? Heb trouwens niet de G3.

Groetjes, Mark
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-11-08, 18:18
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Je zult hem moeten herstellen in iTunes. Zet hem in DFU mode en restore. Daarna quickpwn gebruiken om hem te activeren. Gebruik ook even de zoekfunctie. Er is meer dan genoeg te vinden over je probleem.
Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze dan in de bestaande topics.

Omdat er meer dan genoeg over te vinden is, zet ik hier een slotje op.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 13:04
Appeltje in het scherm joydan99 Jailbreak 4 13-05-11 11:37
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? tom91 iTunes 2 25-12-10 16:25
iPhone 3G 4.2 toont alleen appeltje Mittt iPhone algemeen 2 25-11-10 15:39
3G met fw 3.0. continu appeltje-zwart-appeltje. marcfuhren Archief 11 28-10-09 15:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:41.