Geen verbinding bij Recovery en DFU modes discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , Ik wil mn Iphone net als iedereen naturlijk updaten Wil dus de recovery modes of DFU modes in , gedaan zoal er wordt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Geen verbinding bij Recovery en DFU modes
Hallo ,
Ik wil mn Iphone net als iedereen naturlijk updaten Wil dus de recovery modes of DFU modes in , gedaan zoal er wordt omschreven alleen krijg ik geen verbinding met mn pc , de iphone wordt niet gezien Doe ik t dan echt verkeerd of......... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gebruik eventjes de zoekfunctie op bijvoorbeeld de woorden iTunes, geen, verbinding.
Je krijgt meer dan genoeg hits hierop . Om je op weg te helpen: Uninstalleer iTunes + Mobile Device + Bonjour. Daarna alles opnieuw installeren. Hier ga ik een slotje op zetten.
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kom niet in recovery...wel in DFU??? | jcpearl | iPhone algemeen | 9 | 11-12-09 12:20 |
Recovery fout en DFU dood! | Elitebraavo | Archief | 31 | 04-07-09 21:35 |
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk | SoundForge | iPhone algemeen | 7 | 05-11-08 23:06 |
van recovery naar dfu | airbrusher | Archief | 1 | 30-10-08 19:32 |
Van Recovery naar DFU | Red_princess | iPhone algemeen | 0 | 27-07-08 15:11 |
|
|