iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Wel of niet 3e gen. iPhone in januari?? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/25812-niet-3e-gen-iphone-januari.html)

eduardiphoneiphone93 24-11-08 21:18

Wel of niet 3e gen. iPhone in januari??
 
Beste mensen, weet iemand of er geruchten zijn dat op de conference in januari van steve jobs een nieuwe iphone mss wordt gepresenteerd? aangezien.. dat nu al 2x gebeurd is..?? en zijn er dan ook al geruchten over de specificaties.. b.v. camera ook aan voorkant of zoiets??

Destiny 24-11-08 21:19

Hier is helaas nog niks over bekend. Het zou natuurlijk altijd kunnen al lijkt mij het sterk.

Yzord 24-11-08 21:25

Apple heeft laatst gezegd voorlopig geen nieuwe apparaten op de markt te gooien.

macfreaker 24-11-08 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yzord (Bericht 222170)
Apple heeft laatst gezegd voorlopig geen nieuwe apparaten op de markt te gooien.

Maar das voor dit jaar. Zullen in januari wel met iets komen maar vermoedelijk geen iphone maar eerder een nieuw macmini (pc).

King1987 24-11-08 21:34

Weer een nieuwe Iphone, hallo, apple moet wel even aan mn portomonee denken :)

zwaan 24-11-08 22:15

@ TS
Je hebt zojuist zelf een gerucht gemaakt. Gefeliciteerd.
Er zit echter geen enige confirmatie, validatie of zelfs waarschijnlijkheid 'whatsoever' in. Misschien leuk om de eerste te zijn die dit topic opent maar niet erg nuttig :)

klaverentwee 24-11-08 22:22

Denk het ook niet, productcyclus van de Iphone is nog lang niet toe aan een vernieuwing. Zal wel minimaal eind 2009 worden denk ik.

benBEN 25-11-08 00:46

Januari 2009 lijkt me persoonlijk erg vroeg voor weer een nieuwe iPhone.

Mochten er nieuwe komen hoop k stiekem toch dat hij meer op de 1ste generatie gaat lijken, dan op de laatste. Vind de eerste toch meer uitstraling hebben en lekkerder aanvoelen. Al werkt de laatste wel goed

Coen Gortemaker 27-11-08 21:42

hopelijk komt er een nieuwe, en komt die niet meer in NL.. hij was exclusief.. nu lopen er veelste veel mensen mee, ben nu meer geneigd om een nieuwe telefoon te kopen als je ziet wat voorn paupers er met de iphone rondlopen.

junero 27-11-08 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Coen Gortemaker (Bericht 223948)
hopelijk komt er een nieuwe, en komt die niet meer in NL.. hij was exclusief.. nu lopen er veelste veel mensen mee, ben nu meer geneigd om een nieuwe telefoon te kopen als je ziet wat voorn paupers er met de iphone rondlopen.

dit slaat nou echt nergens op waarom loop je dan niet met een 3310 die zijn tegenwoordig ook best exclusief

lnn.art 27-11-08 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door junero (Bericht 223986)
dit slaat nou echt nergens op waarom loop je dan niet met een 3310 die zijn tegenwoordig ook best exclusief

Slaat wel degelijk ergens op.. Kwam vandaag letterlijk 4 andere iPhones dan de mijne tegen.. In het begin was de iphone voor de elite.. nu niet meer ;)

Ik zit zwaaar te overwegen om te sparen voor de Google Android..

Michael_D 30-11-08 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lnn.art (Bericht 224009)
Slaat wel degelijk ergens op.. Kwam vandaag letterlijk 4 andere iPhones dan de mijne tegen.. In het begin was de iphone voor de elite.. nu niet meer ;)

Ik zit zwaaar te overwegen om te sparen voor de Google Android..

Ach tegen de tijd dat jij het bijeen hebt is er weer een nieuwere ...

Coen Gortemaker 02-12-08 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door junero (Bericht 223986)
dit slaat nou echt nergens op waarom loop je dan niet met een 3310 die zijn tegenwoordig ook best exclusief

ik heb hem inderdaad weer in gebruik genomen ja, dankjewel voor de tip!

maar effe serieus.. hij was eerst gewoon een oogappeltje nu heeft iedereen er een.. dus hoop wel dat er snel een nieuwe komt.. en dat alleen al om het feit dat je toch eigenlijk wel mag zeggen dat de 3g een flop is qua telefoon zijnde, of ligt dit aan t-mobile (aangezien dat netwerk behoorlijk ruk is) ?

ze hadden de 3g eigenlijk pas later uit moeten brengen makkelijk zat.. moet je kijken hoeveel updates er al zijn geweest sinds de introductie, dat was gewoon bij de 2g niet.

WFJ 03-12-08 14:10

het 'geen netwerk' hebben ligt aan de operators die niet mee kunnen volgens mij. Hier in BE zijn bepaalde plaatsen met Mobistar bijna niet meer mogelijk, volgens mij door een té druk gebruik ervan. Proximus heeft op dezelfde plaatsten geen problemen....

JWVD 03-12-08 14:18

@Coen: Apple had ook kunnen zeggen dat ze de iPhone alleen voor Mac OS X gebruikers maakten, dan hadden er nietzoveel 'Windhoosaanhangers' mee rondgelopen, maar dat deden ze niet...

Excellence 03-12-08 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Coen Gortemaker (Bericht 226123)
ik heb hem inderdaad weer in gebruik genomen ja, dankjewel voor de tip!
maar effe serieus.. hij was eerst gewoon een oogappeltje nu heeft iedereen er een.. dus hoop wel dat er snel een nieuwe komt.. en dat alleen al om het feit dat je toch eigenlijk wel mag zeggen dat de 3g een flop is qua telefoon zijnde, of ligt dit aan t-mobile (aangezien dat netwerk behoorlijk ruk is) ?

Wie zegt dat de 3g flopt? Hij is veel beter dan jou normale iphone uit amerika...

Citaat:

ze hadden de 3g eigenlijk pas later uit moeten brengen makkelijk zat.. moet je kijken hoeveel updates er al zijn geweest sinds de introductie, dat was gewoon bij de 2g niet.
Duh, bij de 2g was dat inderdaad niet omdat de 2g alleen maar in amerika uit was. Mensen daar krijgen andere foutjes omdat ze daar met andere providers/ ontvangsten zitten. De updates voor de 3g moeten problemen wereldwijd oplossen, dus hoe meer mensen het wereldwijd gaan gebruiken hoe meer ''fouten'' je krijgt.

Destiny 03-12-08 15:26

Modbreak:
Kunnen we hier een beetje normaal tegen elkaar doen. Anders ga ik berispingen uitdelen.


Coelers 03-12-08 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Coen Gortemaker (Bericht 223948)
hopelijk komt er een nieuwe, en komt die niet meer in NL.. hij was exclusief.. nu lopen er veelste veel mensen mee, ben nu meer geneigd om een nieuwe telefoon te kopen als je ziet wat voorn paupers er met de iphone rondlopen.

Dan moet je een Nokia 8800 Carbon kopen :-)

gjhartog 03-12-08 19:19

Off-topic
Of een Vertu. Dán loop je pas met een exclusieve telefoon. Wel even 5.000 euro of meer meenemen.

En wat maakt het nou uit wat voor paupers er mee rond lopen? Meet jij de waarde van je spullen af aan de andere mensen die het ook hebben? interesseert mij persoonlijk geen r**t. Ik heb een iPhone voor het gebruiksgemak en de goedkope apps in de appstore, waar ook nog eens veel keuze in is!



Zelf denk ik niet dat er in januari een 3rd gen. iPhone komt. Misschien wel een - volgens de geruchten - 32 Gb variant, al dan niet met firmware 2.3. Maar helemaal nieuw? Nee.

Coen Gortemaker 03-12-08 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gjhartog (Bericht 226615)

Off-topic
Of een Vertu. Dán loop je pas met een exclusieve telefoon. Wel even 5.000 euro of meer meenemen.

En wat maakt het nou uit wat voor paupers er mee rond lopen? Meet jij de waarde van je spullen af aan de andere mensen die het ook hebben? interesseert mij persoonlijk geen r**t. Ik heb een iPhone voor het gebruiksgemak en de goedkope apps in de appstore, waar ook nog eens veel keuze in is!



Zelf denk ik niet dat er in januari een 3rd gen. iPhone komt. Misschien wel een - volgens de geruchten - 32 Gb variant, al dan niet met firmware 2.3. Maar helemaal nieuw? Nee.

zou leuk zijn natuurlijk, ze hebben nu de prijs al omlaag gebracht dus misschien dat er idd wel een 32gb komt want de prijsverlaging was de vorige keer ook net na een prijsverlaging.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:51.