applicaties verwijderen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) en nog een vraag.. ik heb wat applicaties verwijderd..maar vind ze nix.. hoe verwijder ik dus een geinstalleerde applicatie op mijn 3G?? gr, marco...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() en nog een vraag..
ik heb wat applicaties verwijderd..maar vind ze nix.. hoe verwijder ik dus een geinstalleerde applicatie op mijn 3G?? gr, marco |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]() kijk hier maar even: Tips voor de iPhone > Artikel > iPhoneclub.nl En als je het dan nog niet kan vinden, want volgens mij staat het daar niet tussen dan moet je het maar even laten weten. |
|
||||
|
||||
![]() En gebruik wederom even de zoekfunctie. Standaard apps kun je iig verwijderen d.m.v. SSH of Poof. Apps uit de app store kun je verwijderen door de icoontjes te laten wiebelen. Daarna kun je op het kruisje drukken om ze te verwijeren.
Slotje.
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voorgeïnstalleerde applicaties verwijderen? | Silver | iPhone Apps | 3 | 07-03-11 23:43 |
Applicaties verwijderen | Marc37 | Jailbreak apps en thema's | 12 | 25-01-09 17:33 |
Applicaties verwijderen? | Binkenstein | Archief | 1 | 13-11-08 11:47 |
applicaties verwijderen ? | daaf | iPhone Apps | 3 | 21-07-08 01:20 |
|
|