hulp gevraagd aub discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Na enige problemen met de iphone heb ik de 2uur durende herstelfunctie op de i-phone uitgevoerd. Het enige dat ik nu te zien krijg is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
hulp gevraagd aub
Na enige problemen met de iphone heb ik de 2uur durende herstelfunctie op de i-phone uitgevoerd.
Het enige dat ik nu te zien krijg is een ananas Kan iemand mij aub een link geven die goed uitgelegd is om deze i-phone terug actief te krijgen aub, of me zeggen wat ik verder moet doen want heb nog nooit zelf een unlock of hetgeen ik zou moeten doen nu uitgevoerd. Alvast bedankt voor de aandacht. mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt het beste een custom 2.2 firmware gebruiken. Dit is een sticky topic in het 3Gunlock onderdeel. Wil je voortaan ook even de zoekfunctie gebruiken. Hier is echt meer dan genoeg over te vinden.
Slotje.
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak hulp aub | HamzaS | Jailbreak | 3 | 22-11-10 18:23 |
Dringend hulp gevraagd aub!!!!! | krim | Archief | 2 | 29-03-10 21:39 |
hulp gevraagd | prinspaol | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-06-09 12:26 |
iPhone 1e gen.: 2.2 -> 2.1 -> 1.1.4 ? hulp aub | Bonifacio_lO2 | Unlock | 4 | 04-03-09 08:35 |
Dringend hulp aub | Jasn | Archief | 27 | 18-09-08 10:47 |
|
|