//

iPhone geeft alleen nog Apple logo

iPhone geeft alleen nog Apple logo discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Gister heb ik een nieuw e-mailadres ingesteld op mijn iPhone. Toen ik de mailtjes wilde downloaden naar mijn iPhone zei deze dat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-12-08, 19:46
fjetz fjetz is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 44
Question iPhone geeft alleen nog Apple logo

Beste mensen,

Gister heb ik een nieuw e-mailadres ingesteld op mijn iPhone. Toen ik de mailtjes wilde downloaden naar mijn iPhone zei deze dat ik 'passlock' moest instellen. Nouja prima, ik passlock instellen... maar toen ik daarna mijn passlock moest invullen bedacht ik me dat het misschien wel grappig was om te kijken wat er zou gebeuren als ik een paar keer de verkeerde code in zou vullen.

Het geen gebeurde staat nu (18 uur later) nog steeds op mijn scherm. Het standaard opstart scherm, helemaal zwart met in het midden het Apple logo. iTunes herkent mijn iPhone niet meer, ik kan niks invullen en ik weet me geen raad meer. Ik kan wel mijn iphone aan het uitzetten door op de home+aan-/uitbutton te drukken, maar zodra ik 'm dan weer aanzet is het enige wat ik zie een Apple logo.

Ik heb me al suf gegoogled, maar ik kan echt niks vinden. Heeft iemand enig idee?

Ik gebruik firmware 2.1 op mijn 2g.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-12-08, 20:19
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Je iphone in DFU zetten en daarn herstellen in itunes.
Probeer ook even de zoekfunctie te gebruiken. Hier is meer dan genoeg over te vinden.
Heb je nog vragen, sluit je dan aan bij een reeds bestaand topic.

Slotje
 

Labels
logo, passlock



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
apple logo op iphone alleen via stopcontact libertycity iPhone algemeen 8 05-05-12 09:08
Iphone 3G Gaat niet meer aan Alleen apple logo Pdeb1993 Archief 1 11-02-10 21:17
apple logo alleen zichtbaar nokray Archief 1 26-01-10 17:21
alleen apple logo in beeld boeddha Archief 1 06-05-08 20:30
Alleen maar apple-logo Rutger Unlock [archief] 2 14-02-08 00:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:38.