//

Waar iphone bewaren voor douane

Waar iphone bewaren voor douane discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hey overmorgen vertrek ik naar newyork voor men thanksgiving shopping dagen nu je kan het al raden... ik ga daar een iPhone kopen (poging doen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-11-07, 10:36
DonYannickova DonYannickova is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 61
Standaard Waar iphone bewaren voor douane

hey

overmorgen vertrek ik naar newyork voor men thanksgiving shopping dagen

nu je kan het al raden... ik ga daar een iPhone kopen (poging doen en er vanuit gaan dat het lukt)

nu vraag ik me af waar ik men iphone het beste kan bewaren.
gewoon in men broekzak/jaszak, grote koffer of handbagage.

2jaar gelede had ik een ipod gekocht en gewoon met doos enal in men rugzakje en niemand een woord over gerept

groeten Yannick!

ps: ohja... ik heb gezien dat sommige mensen hun koffers laten inwikkelen in van die folie... tegen beschadigingen... is dat misschien beter zodat ze de moeite niet doen om het open te halen?

pps: ohja... nog een opmerking... men kleine neefje gaat mee... die is 10jaar met eigen koffertje enzo... als ik die iphone nu is in zijn koffer steek en dan moest de douane ons tegenhouden dan gaan ze toch niet die kleine verdenken van smokkelen en dus koffer dichtlaten? hé?

(sorry moest ik een vreemd "accent" hebben, ben Antwerpenaar )
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-11-07, 11:12
Roel Roel is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Scheveningen
Berichten: 7
Standaard

Ik zou gaan voor de koffer van je neefje (want waarom jezelf opzadelen met een strafblad )

Maar even serieus: wat wil je nu van ons? Een extra open deur?

Wordt je gesnapt, dan wordt je gesnapt en heb je alsnog een dure iPhone...
  #3  
Oud 22-11-07, 12:58
DonYannickova DonYannickova is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 61
Standaard

ik vraag me af wat het beste zou zijn... volgens mij gewoon los in de koffer van men neef
  #4  
Oud 22-11-07, 13:07
stefimke stefimke is offline
• iOS 3.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar stefimke
Standaard

je kunt ook aanpak van de bolletjesslikkers hanteren
  #5  
Oud 22-11-07, 14:19
blupblup blupblup is offline
• iOS 6.1.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Washington, DC
Berichten: 61
Standaard

ik zou gaan voor je broekzak, jaszak. toen ik in mei terugkwam van US hebben ze me gecontroleerd. Heel mijn koffer overhoop gehaald (zelfs tussen de vuile was gekeken) en ze deden moeilijk over mijn notebook die ik nochtans in BE gekocht had begin dit jaar.

maar ze hebben niet gevraagd onze zakken leeg te halen. Mochten ze toch iets vragen, dan zeg je gewoon dat je hem in Europa gekocht hebt. hou je van de domme, hang een beetje de zieligaard uit (ze gaan je vertellen dat je voor nieuwe dingen best een factuur meeneemt op reis) en ze laten je gaan
  #6  
Oud 22-11-07, 18:10
DonYannickova DonYannickova is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stefimke Bekijk bericht
je kunt ook aanpak van de bolletjesslikkers hanteren
hmm ik krijg die iphone volgens mij NET niet door me keel...
jammer...
  #7  
Oud 22-11-07, 18:13
DonYannickova DonYannickova is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blupblup Bekijk bericht
ik zou gaan voor je broekzak, jaszak. toen ik in mei terugkwam van US hebben ze me gecontroleerd. Heel mijn koffer overhoop gehaald (zelfs tussen de vuile was gekeken) en ze deden moeilijk over mijn notebook die ik nochtans in BE gekocht had begin dit jaar.

maar ze hebben niet gevraagd onze zakken leeg te halen. Mochten ze toch iets vragen, dan zeg je gewoon dat je hem in Europa gekocht hebt. hou je van de domme, hang een beetje de zieligaard uit (ze gaan je vertellen dat je voor nieuwe dingen best een factuur meeneemt op reis) en ze laten je gaan
ja vorige keer was ik alleen met men nonkel en dan pikten ze mijn nonkel ertussenuit en hij werd bijna gecontroleerd totdat ik terug bijhem kwam staan (16jaar toen) en dan zeiden ze zo ga maar door hoor...
sindsdien hebben we afgesproken dat als iemand van ons tegengehouden word dat de rest gewoon doorwandeld alsof ze elkaar niet kennen want anders kan de hele groep zijn koffers laten checken...
het zal de jaszak worden dan...

mar wat doe ik dan met men andere gsm die ik daarvoor had? ook in men zak samen met men iPod of in men rugzakje
  #8  
Oud 22-11-07, 23:24
ruben ruben is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 88
Standaard

Waar controleren ze? als je op schiphol (nederland) weer aan komt toch?
Vorige zomer ben ik met m'n vriendin op vakantie geweest naar turkije.
natuurlijk genoeg nepzooi meegenomen in onze koffers...

We kwamen uit het vliegtuig en liepen naar de lopende band waar we op onze koffers pakten.
Ik zag echter bij de uitgang van onze gate dat iedereen gecontroleerd werd.
iedereen moest zijn of haar koffer open maken.
Op de lopende band naast ons kwam bagage binnen van een vlucht uit skandinavie ofzo.
We hebben toen onze koffer gepakt en zijn via die lopende band naar een andere uitgang / gate gelopen..
Daar werd niet gecontroleerd aangezien 't een niet erg hoog risico vlucht was voor smokkelwaar.

Indien mogelijk gewoon een andere uitgang pakken... meestal kun je er zo naartoe lopen!
  #9  
Oud 22-11-07, 23:29
DonYannickova DonYannickova is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 61
Standaard

ja nee ik kom aan in brussel=: zaventem
  #10  
Oud 24-11-07, 00:31
iDutch iDutch is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 12
Standaard

gewoon dat ding uit de verpakking halen en in je broekzak doen. Je koopt toch ook geen kleding in amerika en laat die vervolgens in de verpakking zitten???? een stukje gezond verstand kan wel eens helpen.... En als ze je vragen om je zakken te legen doe je dat gewoon. Je hebt toch niet van alles wat je aan hebt of bij je hebt een origineel aankoop bewijs, dat zou gestoord zijn.
  #11  
Oud 24-11-07, 20:25
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Hmm ik laat mijn contact persoon hem gewoon door de doane loodsen en als ik gepakt wordt zie ik het dan wel weer echter zou je ook alleen de verpakking kunnen opsturen naar NL zonder iPhone en de iPhone in je broekzak doen stel dat ze je pakken vinden ze geen doos en kunnen ze hem beschouwen als een eerdere aankoop en ben je er vijlig doorheen gelopen...

Greetz, Stiruam
  #12  
Oud 24-11-07, 22:18
fedorr fedorr is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 151
Standaard

Ik ben nog nooit gecontroleerd bij terugkomst uit New York en ik neem meestal een gigantische tas vol met DVD's, CD's en spelletjes mee. Vooral geen zorgen maken. Als je je zorgen maakt, lijk je verdacht.
  #13  
Oud 25-11-07, 16:01
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fedorr Bekijk bericht
Ik ben nog nooit gecontroleerd bij terugkomst uit New York en ik neem meestal een gigantische tas vol met DVD's, CD's en spelletjes mee. Vooral geen zorgen maken. Als je je zorgen maakt, lijk je verdacht.
Prachtig
  #14  
Oud 26-11-07, 10:53
Bemisty Bemisty is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 10
Standaard

Bestel hem gewoon in USA via een webshop duty`s en taxes paid geen gezeur en goedkoper dan een ticked en binnen 3 werkdagen zuhause . kost wel wat extra maar dan heb je ook wat ( invoerrechten zijn betaald)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten bewaren maar voor de rest alles deleten. CEMM38 iPhone algemeen 0 12-09-10 13:33
Kijkt de douane op je iphone/touch? koekjedebij Jailbreak apps en thema's 36 26-05-09 11:59
iPhone langs de douane Mi Had Archief 1 24-03-08 11:27
lege Iphone dozen versturen / Douane gewoongoed Archief 12 13-12-07 18:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:28.