//

Gezocht: Iphone binnen NL

Gezocht: Iphone binnen NL discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee, heeft er iemand een Iphone die al in NL is of zonder risico's hierheen kan worden gehaald voor 400/450euro? Ik heb me ouders eindelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-11-07, 14:16
Jeffry Jeffry is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 6
Exclamation Gezocht: Iphone binnen NL

Hee, heeft er iemand een Iphone die al in NL is of zonder risico's hierheen kan worden gehaald voor 400/450euro?

Ik heb me ouders eindelijk zover gekregen dat ik er 1 mag kopen maar hoe zit het nou met de Garantie? en Restoren Etc?

- Als ik AT&T Abonnement niet activeer en dan Simlock vrij laat maken etc. Bij restoren is dit toch weer ongedaan gemaakt? (de softwarematige simlockvrij) En wat moet ik niet doen met een Simlock vrije Iphone? Kan ik er dan alleen niet mee updaten dus? Als de Iphone hier in NL is kan ik toch gewoon in NL me Iphone opsturen en dat ie dan word gemaakt? Is dit dan kostenloos?

Ik ben van plan om dus van iemand op dit forum of weet ik waar een Iphone te komen, het liefst voor benede de 450 euro. Heb je dus een Iphone te koop in de buurt van Amersfoort (Utrecht) laat het mij weten!

Groetjes!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-11-07, 15:48
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Heej Jeffry,

Had je deze niet beter in Te Koop Gevraagd kunnen zetten..? However aangezien je wel een vraag hebt zit je opzich ook wel weer goed!

In NL verzenden kost alleen de verzend kosten want er is natuurlijk geen binnelandse douane
En zover ik weet is je iPod nogsteeds simfree na een restore je kan hem echter wel weer virginize

Verder Suc6 met zoeken!

Greetz, Stiruam

Laatst gewijzigd door Stiruam; 23-11-07 om 15:51. Reden: Typfouten
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 binnen Silver-Apple iPhone algemeen 0 10-11-10 10:42
Binnen 1 week je IPHONE 4 binnen hebben ?? DAT KAN Dejviisz Koopinformatie Nederland 19 03-09-10 00:06
Mijn iPhone 4 is binnen!! macgreek iPhone algemeen 186 24-07-10 20:28
iPhone binnen Rhoxors Chat en geruchten 4 01-04-09 17:35
Iphone binnen, wat nu??? remix999 Archief 1 09-09-08 13:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:01.