iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Hoe nu met nieuwe inschrijf manier voor iPhoneclub party?? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/26544-nieuwe-inschrijf-manier-voor-iphoneclub-party.html)

zeki 07-12-08 14:10

Hoe nu met nieuwe inschrijf manier voor iPhoneclub party??
 
er was gister avond een nieuwe manier en gratis voor de inschrijving van de party in haarlem maar hoe moet dat nu?
Moeten we gewoon onze ID laten zien en dan naar binnen of Moeten we nog echt iets gaan printen of zo iets?

BadSide 07-12-08 14:12

Formulier invullen: Inschrijving iPhoneclub.nl Party wordt makkelijker (en gratis) > Nieuws > iPhoneclub.nl
En niet vergeten je ID/rijbewijs mee te nemen.

zeki 07-12-08 15:25

ik heb die formulier al ingevuld en ik heb een bevestigings mailtje gekregen betekent dat dat ik gewoon naar binnen kan lopen als ik mijn ID bij me heb

BadSide 07-12-08 15:28

Ik geloof het wel.
Citaat:

Het enige wat je hoeft te doen is je gegevens invullen op het formulier hieronder. Mensen die al wel kaarten hebben besteld maar nog niet hebben betaald moeten zich hieronder even opnieuw aanmelden.

iScorpio 07-12-08 15:31

Hoewel het er inderdaad niet bij staat wat te doen, neem ik aan dat je de ontvangen e-mail moet printen en kunnen tonen bij de ingang.

nielss 07-12-08 16:54

Ook stond er eerst m het artikel dat mensen met ticket geld terug zouden krijgen en lees nu net dat je 3 drankjes krijgt?

zeki 07-12-08 17:22

niels heeft daar ook gelijk in :) raar beetje allemaal moet een beetje verduidelijkt worden

nielss 07-12-08 18:10

Maakt mij ook verder niet uit maar normaal wordt altijd alles doorgestreepts als julie iets veranderen in een artikel. Niet dat mensen vrijdag aan de deur komen en serieus denken hun geld terug te krijgen :p

edit, verkeerd gekeken. Maar er staat wel: 5 euro terug.. vervolgens onderaan. 3 gratis drankjes.
is het én én of mag je kiezen?

iScorpio 07-12-08 19:14

Dit staat er nu:

Mensen die hun ticket al betaald hebben hoeven niet verstrikt te raken in een lastige procedure (Easyticket doet dat namelijk alleen via een schriftelijke procedure). Vandaar dat we dat zelf gaan oplossen: om de doorzetters voor hun moeite te belonen krijgen zij op vertoon van hun geprinte ticket 3 extra gratis drankjes (ter waarde van 6 euro), plus het gesponsorde drankje dat iedereen al krijgt.

Mensen die dus al een ticket hebben gekocht voor 5 euro krijgen daar nu 3 extra gratis drankjes voor terug. Voor de rest is het gewoon gratis toegang.

nielss 07-12-08 20:18

Oke duidelijk nu.
Tot vrijdag!

zeki 07-12-08 20:35

Ik zie jullie ook allemaal Vrijdag!!! Duurt nog laaaaang Mag van mijn part zelfs morgen :P

pietsnot 08-12-08 20:40

hmm, ik krijg maar geen bevestigingsmail... krijgen jullie die allemaal wel?

Gekko 08-12-08 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pietsnot (Bericht 228573)
hmm, ik krijg maar geen bevestigingsmail... krijgen jullie die allemaal wel?

De mensen die dit regelen zijn natuurlijk niet zo bezig dat ze elke minuut hun e-mail checken.
Wie wacht, die heeft wat.

Ik denk dat je hem nu wel binnen hebt inmiddels?:rolleyes:

pietsnot 09-12-08 08:08

Nee, nog steeds niet...

iCulture 09-12-08 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pietsnot (Bericht 228730)
Nee, nog steeds niet...

Stuur mij even een PM met je e-mailadres en je echte naam, dan kijk ik het even na.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:35.