iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   kiezen tussen hardware of software matig unlocken? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/26741-kiezen-tussen-hardware-software-matig-unlocken.html)

btwvince 10-12-08 18:09

kiezen tussen hardware of software matig unlocken?
 
Wat is volgens jullie de beste manier om te unlocken?
Ik ga een iphone kopen uit amerika wat zal de beste oplossing zijn en waarom?
wat zijn de voor en nadelen?

Excellence 10-12-08 18:17

dubbele post sry

Excellence 10-12-08 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door btwvince (Bericht 229495)
Wat is volgens jullie de beste manier om te unlocken?
Ik ga een iphone kopen uit amerika wat zal de beste oplossing zijn en waarom?
wat zijn de voor en nadelen?

allereerst welkom op het forum. Als je een beetje zoekt dan kan je al alle antwoorden vinden die jij zoekt. Als je een 3g uit amerika koopt dan kan je die nog niet unlocken. Daar is het Dev team hard mee bezig. een hardware lock is wel te unlocken maar dan moet je pielen met je simkaart en als je de zoekfunctie gebruikt dan zul je zien dat het niet bij iedereen vlekkeloos verloopt. De een heeft ontvangstproblemen de andere heeft zn simkaart tray kapot gemaakt, oftewel ellende. Dus een software unlock is veel en veel beter! maar die moet nog uitkomen!

btwvince 10-12-08 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Excellence (Bericht 229498)
allereerst welkom op het forum. Als je een beetje zoekt dan kan je al alle antwoorden vinden die jij zoekt. Als je een 3g uit amerika koopt dan kan je die nog niet unlocken. Daar is het Dev team hard mee bezig. een hardware lock is wel te unlocken maar dan moet je pielen met je simkaart en als je de zoekfunctie gebruikt dan zul je zien dat het niet bij iedereen vlekkeloos verloopt. De een heeft ontvangstproblemen de andere heeft zn simkaart tray kapot gemaakt, oftewel ellende. Dus een software unlock is veel en veel beter! maar die moet nog uitkomen!

duurd het nog lang vooraleer deze uitkomt?
ik zou hem deze week kopen maar heb een beetje schrik van die anysim dingen.
Als ik nu een vorige versie erop zet zoals 2.1 ofzo? werkt deze dan wel met software matige unlock of heel de 2.0... niet?

Excellence 10-12-08 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door btwvince (Bericht 229501)
duurd het nog lang vooraleer deze uitkomt?
ik zou hem deze week kopen maar heb een beetje schrik van die anysim dingen.
Als ik nu een vorige versie erop zet zoals 2.1 ofzo? werkt deze dan wel met software matige unlock of heel de 2.0... niet?

Als de 3g al op 2.2 is geweest dan kan je em niet unlocken omdat de baseband ook is geupdate(baseband kan je nog niet downgraden). De unlock komt nog in 2008 uit en is bedoelt voor versie 2.0 en 2.1

btwvince 10-12-08 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Excellence (Bericht 229503)
Als de 3g al op 2.2 is geweest dan kan je em niet unlocken omdat de baseband ook is geupdate(baseband kan je nog niet downgraden). De unlock komt nog in 2008 uit en is bedoelt voor versie 2.0 en 2.1

en voor de 2.2?
dus stel hij zit nu op 2.2 wat dan doen?

Excellence 10-12-08 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door btwvince (Bericht 229504)
en voor de 2.2?
dus stel hij zit nu op 2.2 wat dan doen?

dan ben je gedwongen om een hardware unlock te doen.

btwvince 10-12-08 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Excellence (Bericht 229508)
dan ben je gedwongen om een hardware unlock te doen.

ok cava ik heb nog een vraagje over iets anders,
als je een screenprotector koopt en je zet die op je iphone maar er staan krassen op het scherm zie je die dan niet?

Destiny 10-12-08 18:34

Ik ga hier een slotje op zetten. Je vraag is beantwoord ook al was dit makkelijk te vinden via de zoekfunctie.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:18.