1.1.2 Iemand een idee hoe je "Call forwarding" bij bellen uitzet? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Net zoals we bij 1.1.1 hadden vind het zo een stom bericht iedere keer. En ik gebruik me voicemail niet eens. anyway..... Bedoel natuurlijk het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Net zoals we bij 1.1.1 hadden vind het zo een stom bericht iedere keer. En ik gebruik me voicemail niet eens.
anyway..... Bedoel natuurlijk het " Call forwarding active" schermpje wat opspringt als je gaat bellen Laatst gewijzigd door lakes; 22-11-07 om 23:11. Reden: foutjes |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() De methode om het uit te zetten is dezelfde als die bij 1.1.1 Staat hier ergens een topic over.
|
|
||||
|
||||
![]() Te vinden door even op het wiki-linkje te klikken.
//slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
" Gesprek Mislukt" als ik iemand wil bellen. | iJob | iPhone algemeen | 29 | 03-04-11 21:04 |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
"Call forwarding active" weer terug na update IOS4 | mglat | Archief | 3 | 22-06-10 23:32 |
"Autocorrectie" en "call forwarding" Uitschakelen - OPLOSSING! | Trish | iPhone algemeen | 33 | 19-10-08 02:53 |
Hoe " ziet " Launcher of een programma van derden is ? | Destiny | Jailbreak apps en thema's | 0 | 28-01-08 01:52 |
|
|