1.1.2 Iemand een idee hoe je "Call forwarding" bij bellen uitzet? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Net zoals we bij 1.1.1 hadden vind het zo een stom bericht iedere keer. En ik gebruik me voicemail niet eens. anyway..... Bedoel natuurlijk het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
1.1.2 Iemand een idee hoe je "Call forwarding" bij bellen uitzet?
Net zoals we bij 1.1.1 hadden vind het zo een stom bericht iedere keer. En ik gebruik me voicemail niet eens.
anyway..... Bedoel natuurlijk het " Call forwarding active" schermpje wat opspringt als je gaat bellen Laatst gewijzigd door lakes; 22-11-07 om 23:11. Reden: foutjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De methode om het uit te zetten is dezelfde als die bij 1.1.1 Staat hier ergens een topic over.
|
|
||||
|
||||
Te vinden door even op het wiki-linkje te klikken.
//slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
" Gesprek Mislukt" als ik iemand wil bellen. | iJob | iPhone algemeen | 29 | 03-04-11 21:04 |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
"Call forwarding active" weer terug na update IOS4 | mglat | Archief | 3 | 22-06-10 23:32 |
"Autocorrectie" en "call forwarding" Uitschakelen - OPLOSSING! | Trish | iPhone algemeen | 33 | 19-10-08 02:53 |
Hoe " ziet " Launcher of een programma van derden is ? | Destiny | Jailbreak apps en thema's | 0 | 28-01-08 01:52 |
|
|