iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   bluetooth programma gevonden (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/26984-bluetooth-programma-gevonden.html)

sampix 15-12-08 13:59

bluetooth programma gevonden
 
ik heb een proggrama gevonden waarmee je via bluetooth bestanden kan doorsturen naar andere gsm's,:D

ik heb het zelf nog niet kunnen testen want men iphone is even uitgeleend aan men pa :)

Index of /iphone

dit is de link, ik heb hem snel even geupload.:p

kan iemand dit even testen? zou tof zijn moest het werken.
zodra ik mijn iphone terug heb test ik het zelf ook. :)

mvg

King1987 15-12-08 14:04

Het enige wat ik zie zijn vreemde tekens, voor de rest geen bestandje......

sampix 15-12-08 14:46

mijn excuses voor slechte link, http://users.skynet.be/fb585187/sam/...etoothhack.rar
heb hem in rar bestandje gezet en nog een opnieuw geupload.

heb de hack gevonden via een torrent site.

wb1987 15-12-08 14:49

werkt dit???

het zou me verbazen

King1987 15-12-08 14:51

Ik ga het vanavond wel even testen. Wat houd de hack in? Wat kan je meer zogezegd?

sampix 15-12-08 14:51

ik ga het programma testen als de examens gedaan zijn, dan weet ik het jullie direct te vertellen of iemand anders test het nu en dan weet die persoon dat jullie te vertellen.

sampix 15-12-08 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 231073)
Ik ga het vanavond wel even testen. Wat houd de hack in? Wat kan je meer zogezegd?

staat in de readme file, samen met een setup

wb1987 15-12-08 14:53

werkt niet bij mij! krijg een foutmelding

sampix 15-12-08 14:55

iPhone Bluetooth Transfer 2K8

- Connect to your PC to transfer files and perform a backup.

- Transfer videos, pictures & music

- Is it possible to transfer files to an other mobile phone?
Yes it is possible!

1. Make sure that Bluetooth™ is active on the device you want to send the file to.
2. Turn on the Bluetooth function in your phone.
3. Turn on the Bluetooth™ visibility in your phone, to make your phone visible to other Bluetooth™ devices.
4. Follow the instructions on the screen.

Order online, Download Software, Update your iPhone.


dit staat erin

Bomans 15-12-08 14:56

Hmmmm, het bevat een .exe bestand (dus ook enkel voor windowsgebruikers)

Diegenen die het willen proberen, pas toch maar op. Lijkt me eerder een virus dan een bluetooth hack voor de iphone ...

sampix 15-12-08 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 231082)
Hmmmm, het bevat een .exe bestand (dus ook enkel voor windowsgebruikers)

Diegenen die het willen proberen, pas toch maar op. Lijkt me eerder een virus dan een bluetooth hack voor de iphone ...

mijn antivirus heb ik over het .exe bestand laten scannen en is clean (AVG free edition)

Bomans 15-12-08 15:00

En jij kan het probleemloos installeren op je pc?

King1987 15-12-08 15:04

Als ik het zo lees (zit op mn werk heb nog niets geprobeerd) lees ik: zorg dat je bluetooth aan staat EN dat je iPhone zichtbaar is. Dit kan je toch niet wisselen. (of deze app is zo krachtig dat hij dat ook veranderd, maar sorry, tot het tegendeel bewezen is vind ik het een hoax ;) maar vanavond kan ik er meer over vertellen! )

Bomans 15-12-08 15:08

De enigen (waarvan ik weet) die serieus met een bluetoot hack bezig zijn kan je hier volgen:

iphonebluetooth.tk

sampix 15-12-08 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 231089)
De enigen (waarvan ik weet) die serieus met een bluetoot hack bezig zijn kan je hier volgen:

iphonebluetooth.tk

daar heb ik ook zitten rondneuzen ;) en ik kwam plots op dit progg uit via een torrent site

Bomans 15-12-08 15:20

En dan upload je zomaar een bestand dat je via een of andere torrentsite gevonden hebt, zonder het dan ook nog eens zelf te testen. :eek:

sampix 15-12-08 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 231096)
En dan upload je zomaar een bestand dat je via een of andere torrentsite gevonden hebt, zonder het dan ook nog eens zelf te testen. :eek:

lees 1ste post pls...

Bomans 15-12-08 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sampix (Bericht 231051)
... ik heb het zelf nog niet kunnen testen ...

Ik lees heus wel wat er staat. En dat bedoel ik nu net.

Je verspreid zomaar een programma waarvan je zelf niet eens weet wat het is en of het wel degelijk werkt

sampix 15-12-08 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 231098)
Ik lees heus wel wat er staat. En dat bedoel ik nu net.

Je verspreid zomaar een programma waarvan je zelf niet eens weet wat het is en of het wel degelijk werkt

na de examens zal ik het je weten te vertellen

onair 15-12-08 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 231098)
Ik lees heus wel wat er staat. En dat bedoel ik nu net.

Je verspreid zomaar een programma waarvan je zelf niet eens weet wat het is en of het wel degelijk werkt

Er is ook niemand die jouw verplicht om het op je iPhone te instaleren dus wat is het probleem nou.
Als hij het hier niet neer zet doet iemand anders het wel.
En hij is eerlijk genoeg om het aan tegeven dat hij het zelf nog NIET heeft geprobeerd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:16.