//

goede ervaringen met sandervandoorne@gmail.com?

goede ervaringen met sandervandoorne@gmail.com? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) En wat Bozo er hier nu natuurlijk even niet niet bij verteld is dat ik 'm keurig uitgelegd heb dat dat het een Alex Beleggersrekening ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 28-12-08, 19:02
Helmond Helmond is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 14
Standaard

En wat Bozo er hier nu natuurlijk even niet niet bij verteld is dat ik 'm keurig uitgelegd heb dat dat het een Alex Beleggersrekening was die op naam staat van mijn vrouw. Simpelweg omdat ik zelf de belgische nationaliteit heb.
Niet schimmigs aan dus. En al heel zeker geen rekeningnummers van derden. Dat heeft ie voor de volle 100% zelf VERZONNEN. Klinklare onzin dus.
Maar het valt niet mee om je eerlijkheid te bewijzen als je daartoe niet eens de kans krijgt.
Beetje kinderachtig omdat dan op deze manier kenbaar te maken.

Maar ik denk dat alle andere reakties in deze meer dan genoeg zeggen. En daar dank ik iedereeen vriendelijk voor.

Ik heb mijn les in het maken van uitzonderingen in ieder geval weer geleerd. Ophalen en contant betalen. Precies zoals ik het ook altijd in mijn advertenties kenbaar gemaakt heb.

Want dat blijft veruit voor beide partijen de meest veilige oplossing . . .

Happy New Year

Laatst gewijzigd door Helmond; 28-12-08 om 19:59.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 28-12-08, 19:45
bozotheclown bozotheclown is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 19
Standaard

Nou ja zeg. Dit is dus tekenend voor hoe hij doet. Een rekening van iemand van wie hij zegt dat het zijn vrouw is, dat is voor mij namelijk niet te verifiëren, is dus een rekening van een derde!

Ik en Sander zijn 1 en 2, de persoon van de rekening is 3! En nogmaals ik kan niet verifiëren wie die derde is dus vind ik het helemaal niet vreemd dat ik om meer info vraag.

Als iemand dan meteen gepikeerd doet, zoals hier ook weer blijkt, dan, nogmaals, is het niet vreemd dat ik er geen zin meer in heb om met die persoon, of hij nou ter vertrouwen is of niet, zaken te doen.

Zoals Sander zelf aangeeft, heb ik dat verhaal van een rekening van een derde dus NIET verzonnen. Hij begrijpt blijkbaar niet wat een derde is.

Ik heb op geen moment gezegd, zowel hier, als in mijn communicatie met Sander zelf, dat hij niet te vertrouwen is en toch vat hij wat ik zeg zo op terwijl hij niet de persoon is die maar op goed vertrouwen geld over moet maken maar ik dat was!

Ik kan in ieder geval stellen dat Sander erg snel in termen van conflicten denkt en dat alleen om die reden al, je je bedenkingen kan hebben over iets van hem kopen, zoals ik die heb. Immers, als alles goed gaat is er nooit een conflict maar stel dat er iets mis loopt. Zeg niks dat Sander als kritiek op KAN vatten want dan slaan de stoppen door en kom je helemaal nergens meer met hem blijkbaar.

Jammer dat je je nou zo laat kennen Sander. Nogmaals, ik heb niet gezegd dat je niet te vertrouwen bent. Ik heb precies gezegd wat er aan de hand is met je en dat ik om die reden al geen interesse meer had/heb om uit te vinden of je betrouwbaar bent.

En dat geleuter over het maken van uitzonderingen is in de richting van wat ik bedoel. Het ging gewoon over op voorhand betalen en dan afwachten wat je krijgt. Als je daar zo gigantisch op tegen bent moet je niet omdat ik hier op deze site wat vragen gesteld heb, doen alsof je zo'n super kerel bent dat je om die reden ff een pakketje op wilt sturen.

Ik denk dat de meest veilige oplossing voor iedereen is om niet van kofferbakfiguren te kopen maar bij een bedrijf met duidelijke procedures en verifieerbare adresgegevens zodat je altijd weet waar je terecht kan.

ps. ik kom zelf van oorsprong uit Maastricht en weet dat het absolute onzin is dat als je de Belgische nationaliteit hebt je geen Nederlandse bankrekening zou kunnen hebben!


-----------------------
En wat Bozo er hier nu natuurlijk even niet niet bij verteld is dat ik 'm keurig uitgelegd heb dat dat het een Alex Beleggersrekening was die op naam staat van mijn vrouw. Simpelweg omdat ik zelf de belgische nationaliteit heb.
Niet schimmigs aan dus. En al heel zeker geen rekeningnummers van derden. Dat heeft ie voor de volle 100% zelf VERZONNEN. Klinklare onzin dus.
Maar het vakt niet mee om je eerlijkheid te bewijzen als je daartoe niet eens de kans krijgt.
Beetje kinderachtig omdat dan op deze manier kenbaar te maken.

Maar ik denk dat alle andere reakties in deze meer dan genoeg zeggen. En daar dank ik iedereeen vriendelijk voor.

Ik heb mijn les in het maken van uitzonderingen in ieder geval weer geleerd. Ophalen en contant betalen. Precies zoals ik het ook altijd in mijn advertenties kenbaar gemaakt heb.

Want dat blijft veruit voor beide partijen de meest veilige oplossing . . .

Happy New Year

Laatst gewijzigd door bozotheclown; 28-12-08 om 19:51.
  #23  
Oud 28-12-08, 19:58
Helmond Helmond is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 14
Standaard

Schitterend verhaal. Vanaf nu hou ik wijselijk mijn mond en gebruik mijn gezonde verstand. Ik denk dat het voor een ieder klaar en duidelijk is bij wie er daadwerkelijk stoppen door zijn geslagen . . .
  #24  
Oud 28-12-08, 20:11
bozotheclown bozotheclown is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 19
Standaard

Als je aankomt met de fabel dat omdat je de Belgische nationaliteit hebt, je geen bankrekening in Nederland kan hebben en dan vind dat iemand die dat niet geloofd, doorgeslagen stoppen heeft, vind ik dat zo'n humor. Applaus!

Ik ben toch benieuwd hoe al die mensen in Nederland, met de Turkse en Marokkaanse nationaliteit het doen, zonder bankrekening

Laatst gewijzigd door bozotheclown; 28-12-08 om 20:21.
  #25  
Oud 28-12-08, 20:39
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Modbreak:
Het is prima dat hier ervaringen worden uitgedeeld, maar het is wel de bedoeling dat we netjes blijven tegen elkaar. Het is nog niet uit de hand gelopen, maar als het zo door gaat zou dat best kunnen gebeuren en dat willen we graag vermijden.

__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #26  
Oud 29-12-08, 08:38
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Omdat er altijd mensen blijven die wel of niet positief over een bepaalde service blijven ga ik deze topic sluiten. De meeste mensen blijken tevreden te zijn en daar kan je je conclusies wel of niet uit trekken
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Goede ervaring met reparatie Karnemelk Koopinformatie Nederland 0 27-04-11 12:11
gmail contacten van iphone naar gmail op PC synchroniseren heli53 iPhone algemeen 0 04-10-10 21:36
Goede ervaring met T-Mobile garantie; hoe zijn jullie ervaringen? McMeller Odido (T-Mobile) 5 28-03-10 13:57
Goede ervaring met firmware 2.1 z-nyx iPhone algemeen 13 16-09-08 22:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:41.