//

iphone simlocked na upgrade itunes?

iphone simlocked na upgrade itunes? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb gisteren een Iphone 3G, 8gb aangeschaft, via Gigavolt.nl. Hierbij zat een turbo kaart, en kon hem meteen zonder problemen aansluiten via itunes. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-12-08, 10:56
Deedeladee Deedeladee is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 1
Standaard iphone simlocked na upgrade itunes?

Hallo,

Ik heb gisteren een Iphone 3G, 8gb aangeschaft, via Gigavolt.nl.
Hierbij zat een turbo kaart, en kon hem meteen zonder problemen aansluiten via itunes. Ik heb zelf een kpn abonnement, met een 3G onbeperkt internet bundel. Nu deed ie dat zowiezo niet, maar het lukte wel om 'm via itunes te activeren. Geen probleem. Maar, toen ik hem daarna weer via itunes aansloot, (ik wilde er muziek opzetten) werd er gevraagd of ik een nieuwe iphone update wilde voortzetten, en, dat deed ik. Daarna kreeg ik op mijn iphone beeldscherm dat ik hem weer moest activeren via itunes. Dit keer deed ie het niet, sterker nog, de simkaart was ineens niet geldig, en nu kan ik niet eens mijn iphone meer in. Hij blijft dat aangeven, en als ik hem aansluit bij Itunes, dan zegt ie weer hetzelfde:

"Alleen compatibele SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de Iphone te activeren. Plaats alstublieft de SIM-kaart die bij uw iphone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende simkaart"

Dit is zo vreemd, want hij deed het eerst gewoon, ik heb er een turbo kaart bij gekregen om hem te unlocken, er was geen probleem bij itunes, totdat ik dus die upgrade uitvoerde. Heeft iemand anders hier meer ervaring mee? Of heb ik toch een verkeerde turbo kaart gekregen via Gigavolt? Kan iemand mij helpen please?

Alvast bedankt,

groeten Deedeladee
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-12-08, 11:03
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Je probleem zit hem in je baseband. Je unlockkaartje zal niet meer werken. Momenteel heb je dus een dure ipod.

De enige oplossing is een ander unlockkaartje kopen, deze
Zoek ook even op het forum, er zijn verschillende topics over.

Zoals dit topic (vanaf pagina 47)

Zoals eerder gezegd, genoeg info op het forum te vinden.
Daarom een slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Simlocked iPhone Novarion Unlock 2 27-04-10 17:52
iphone simlocked v3.1 - beginner wezzz Archief 16 19-10-09 10:00
iPhone 3G: Iphone 3g 3.0 simlocked Moesje18 Unlock 13 20-06-09 10:37
Itunes 7.5.1 simlocked iphone opnieuw? Arne2606 Unlock [archief] 2 18-11-07 02:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:26.