iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   3FM Serious Request (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/27269-3fm-serious-request.html)

Michael 21-12-08 10:34

3FM Serious Request
 
En wat hebben de forumleden al gedaan voor alle vluchtelingen op de wereld.
Heb jij al een plaatje aangevraagd, sms gestuurd of op de veiling een bod gedaan?
Ik heb al een paar plaatjes aangevraagd en gedoneerd. Verder een bod gedaan op 1 van de artikelen van de Studio Brussel veiling site. Kijk op Radio 3FM - Serious Request 2008 of www.stubru.be.

iScorpio 21-12-08 11:10

Heb eerlijk gezegd nog niks hiermee gedaan maar heb de live tv stream op dit moment wel bij staan op de PC. Ga zeker nog voor het eind van de actie geld over maken.

macfreaker 21-12-08 20:14

Ik doe als belg uiteraard mee met music for life op stubru en heb 100€ betaald voor een liedje van guns'n roses, nl paradise city.

Franzzz 21-12-08 20:56

15 eurootjes voor Oasis - Live Forever. Vind de actie elk jaar weer super

CadmanF 21-12-08 21:08

Het idee is altijd goed natuurlijk maar zelf kwa doneren heb je aan mij een slechte... Aangezien ze ook weer van dat geld geen schoon drinkwater en dergelijke zullen gaan kopen maar gewoon net zoals bij alle goede doelen richting die landen weer wapens om elkaar af te schieten... Want geld voor eten en drinken hebben ze niet maar ze lopen wel allemaal met een wapen op zak... Ik denk dat ze daar eerst maar eens wat aan moeten gaan veranderen... Want wat zijn ze nou na al die tientallen jaren hulp verder gekomen in die landen..? Zolang de prioriteit eerder bij een wapen ligt dan bij eerste levensbehoeften zal het er nooit anders worden...

Maar het klopt wel.., ergens moet je beginnen natuurlijk... Alleen voor zoiets niet bij mij... ;)

absrnd 21-12-08 22:53

wees dan gerust dat je toch gedoneert hebt, als aan het eind de staat nog een paar miljoen er boven op gooit, wat ook van jouw belasting centen betaald is :D

FreakyFlor 21-12-08 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 233316)
paradise city.


Dat is een bangelijk nummer!

Ik ben btw ook van plan om nog een plaatje aan te vragen.

Akatsuki_Assassin 21-12-08 23:13

Ik ben er zelf geweest met onze klassen, we hadden in totaal meer dan 1000 euro gedoneerd. Zelf heb ik ook nog op zo'n lopende band-ding gerent voor het goede doel.

Bomans 22-12-08 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door absrnd (Bericht 233375)
wees dan gerust dat je toch gedoneert hebt, als aan het eind de staat nog een paar miljoen er boven op gooit, wat ook van jouw belasting centen betaald is :D

Hopelijk hebben we dan een regering :D

Vorig jaar een glazen waterkruik van stubru gekocht.
Dit jaar nog niks gedaan :o

TTiSoB 22-12-08 10:26

De 1e keer was het een goeie actie.. elke volgende keer is naar mijn zin een beetje uitmelken van een goed idee.

Naar mijn idee moeten ze elk jaar nog meer uit de kast trekken om diezelfde mensen die elk jaar doneren weer over de streep te trekken.

en blijkbaar doneer ik al.. gezien ik belasting betaal.

Michael 22-12-08 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TTiSoB (Bericht 233447)
De 1e keer was het een goeie actie.. elke volgende keer is naar mijn zin een beetje uitmelken van een goed idee.

Naar mijn idee moeten ze elk jaar nog meer uit de kast trekken om diezelfde mensen die elk jaar doneren weer over de streep te trekken.

en blijkbaar doneer ik al.. gezien ik belasting betaal.

Naar mijn weten krijgen ze ieder jaar meer geld en is naast StuBru ook de Zweedse Radio mee gaan doen. Vrij egoistische gedachte dat als je belasting betaald ook je donatie/bijdrage doet.

iScorpio 22-12-08 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 233449)
Naar mijn weten krijgen ze ieder jaar meer geld en is naast StuBru ook de Zweedse Radio mee gaan doen. Vrij egoistische gedachte dat als je belasting betaald ook je donatie/bijdrage doet.

Ik denk dat iedereen vrij is te denken en te doen wat hij/zij zelf wil (binnen de wet). Gaat mij te ver om daar direct een stempel op te drukken ;)

daanhegman 22-12-08 10:38

Maja de bij?

iScorpio 22-12-08 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daanhegman (Bericht 233452)
Maja de bij?

Haha, zag ook al verschillende varianten voorbij komen :D

TheStijg 22-12-08 10:56

Ik heb het niet zo op goede doelen. Ik doe iedere zaterdag onbetaald vrijwilligerswerk op Scouting, en dit bevalt mij prima

Ik heb wat beters te doen met m'n geld, je word al genaaid op het moment dat je word geboren en dan begin je met belasting te betalen. Je geld word al gestolen op het moment dat je bent ingeschreven bij de gemeente.. Betalen betalen betalen..

En dan iedere maand schuiven met je in- en uitgaven om rond te komen...

(En dat op de vroege morgen)

daanhegman 22-12-08 10:59

Ik stuur 1 smsje, en dan benik klaar. Ik volg het wel constant, leuke radio!

imagine 22-12-08 12:56

1 Bijlage(n)
Ik heb voor Paul Rabbering 2500 plaktatoeages geleverd, GRATIS.
Hiermee is uiteindelijk €5000,- opgehaald.

Verder een nummer van Lenny Kravitz aangevraagd.

Goeie actie, elk jaar weer

Nikooos 22-12-08 15:17

Ik laat op Fok! mijn username wijzigen voor 25 euro. Zo kom ik eindelijk van mijn verkeerd gekozen username af zonder mijn postgeschiedenis te verliezen en draag is toch iets bij aan het goede doel.

Bomans 22-12-08 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 233587)
... Zo kom ik eindelijk van mijn verkeerd gekozen username af ...

Off-topic
je maakt me benieuwd ... :D


Vassili 22-12-08 15:48

ik heb wat geld gedoneerd:D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:45.