//

iphone 1G na wissen blijft hij hangen met opstarten

iphone 1G na wissen blijft hij hangen met opstarten discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb op het hele forum gezocht maar ik kan mijn probleem niet vinden. Ik heb al een tijdje een iphone 1G nu heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-12-08, 12:02
pollie pollie is offline
• iOS 4.2.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 9
Standaard iphone 1G na wissen blijft hij hangen met opstarten

Hallo,

Ik heb op het hele forum gezocht maar ik kan mijn probleem niet vinden. Ik heb al een tijdje een iphone 1G nu heb ik recent een 3G dus wilde ik de 1G wissen om hem aan iemand anders te geven. Nu heb ik dit gedaan via instellingen -> etc->wis alle inhoud en instellingen.

Echter nu start hij niet meer op, ik krijg alleen het witte appeltje, maar hij gaat niet meer verder. Ik kan hem alleen nog uitdoen door beide knoppen in te drukken. iTunes of mijn computer pakt hem dus niet meer, en in de FPU modus krijg ik hem niet.

please help!

alvast bedankt.

Gr. Pollie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-12-08, 12:10
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Als je de zoekfunctie gebruikt op de woorden: "wis*", "alle", "inhoud", "appeltje" dan krijg je wel degelijk iemand die hetzelfde probleem heeft.
Je krijgt de iPhone altijd in DFU mode. Je moet het misschien een aantal keren proberen.
Je kunt hem ook in DFU/recovery mode zetten en een custom 2.2 firmware installeren.
Als je nog verdere vragen hebt, dan kun je die altijd stellen in dat andere topic of in het custom 2.2 firmware topic.

Om verdere vervuiling van het forum te voorkomen ga ik hier een slotje op zetten.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
apple logo blijft hangen met opstarten dsimons Archief 5 05-04-10 18:28
iPhone blijft hangen bij opstarten. Steff iPhone algemeen 2 09-03-10 14:36
Iphone blijft hangen tijdens opstarten fab Archief 2 02-06-09 21:28
Iphone Gekocht - Nadien Gereset en nu blijft hij hangen? VirtuaCash Archief 7 10-04-09 09:58
iPhone blijft hangen bij opstarten!.. Steff Unlock [archief] 2 10-04-08 10:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:37.