Kapot speakertje bij Iphone, waar laten maken? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik zit met een kapot speakertje aan de onderkant van mijn Iphone, het gaat hier om de rechter. aangezien mijne via het "grijze" ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Kapot speakertje bij Iphone, waar laten maken?
Hallo iedereen,
Ik zit met een kapot speakertje aan de onderkant van mijn Iphone, het gaat hier om de rechter. aangezien mijne via het "grijze" circuit is aangeschaft kan ik garantie wel vergeten hier in Nederland denk ik. ( hij schijnt uit Italie te zijn gekomen ) zijn er mensen die dit soort dingetjes voor een leuk prijsje kunnen maken en zo ja waar moet ik dan aan denken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je weet toch dat 1 van de 2 een speaker is en het andere een boxje?
links het boxje en rechts je microfoon |
|
|||
|
|||
verdomt zeg, nu ik er nog eens naar kijk heb je helemaal gelijk. waar moet je anders in praten zou je zeggen?
sorry, dom topic. mag direct dicht bedankt voor de reactie iig! |
|
||||
|
||||
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone kapot waar kan ik hem laten maken | q_ariens | iPhone algemeen | 16 | 19-12-10 19:14 |
Camera kapot, waar goedkoop laten maken? | Tim14ww | Archief | 1 | 12-10-09 18:52 |
Iphone 3GS met kapotte week/slape button - waar laten repareren? | Gerbert | iPhone algemeen | 1 | 06-10-09 23:53 |
iphone kapot...garantie WAAR? wie ervaring | nawikre | Koopinformatie Nederland | 6 | 08-05-08 19:56 |
je iphone laten zwart maken | truckdiver | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 07-03-08 00:49 |
|
|