PC crasht zodra Iphone wordt aangesloten discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb enige tijd geleden mijn Iphone uit de VS meegenomen en er een NL 1.14 van gemaakt met Iplus. Liep allemaal zoals beschreven stond ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
PC crasht zodra Iphone wordt aangesloten
Ik heb enige tijd geleden mijn Iphone uit de VS meegenomen en er een NL 1.14 van gemaakt met Iplus. Liep allemaal zoals beschreven stond en ik kon daarna met Itunes steeds synchroniseren.
Ineens ging dat echter niet meer. Zodra ik mijn Iphone via de USB met mijn PC connect, wordt de USB connectie herkend en even later crash mijn PC. Krijg een blauw scherm met een paar regels erop, maar die kan ik zo snel niet lezen omdat de PC daar reboot. Is een moderne laptop met 2GB memory, dus zou toch geen probleem mogen zijn. Itunes heb ik al meerdere keren opnieuw geïnstalleerd, Iphone naar fabrieksinstellingen gereset, maar mocht niet baten. Iemand die me kan helpen??? Hans |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hey, ik heb iets dergelijks ook gehad. Weliswaar iets anders: mijn pc deed na aankoppelen iPhone even niets meer en schakelde zichzelf daarna uit. Ik heb dit opgelost door mijn iPhone aan een andere USBpoort te koppelen. Dit heeft bij mij geholpen-was ook een tip van iemand anders, hoor.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Er is idd heel veel te vinden over je probleem. Gebruik daarom eerst eens de zoekfunctie. Als de gegeven antwoorden niet werken kun je altijd nog je vraag stellen in de bestaande topics.
Slotje.
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone crasht, start op, crasht... | nachtegaaal | iPhone algemeen | 6 | 07-03-11 22:21 |
Wi-Fi thuis crasht zodra iphone buiten bereik is | suzanne79 | Wi-Fi | 0 | 08-08-10 17:33 |
Windows: Itunes 8.2 ''hangt'' wanneer de iphone aangesloten wordt. | manuelk | iTunes | 5 | 04-08-09 22:56 |
PC klapt eruit zodra ik iPhone 3G/16 GB aansluit icm met IT8 | aniger | Archief | 7 | 26-01-09 00:04 |
Iets aangesloten maar niks aangesloten | rbproject | iPhone algemeen | 9 | 04-11-08 19:55 |
|
|