//

PC crasht zodra Iphone wordt aangesloten

PC crasht zodra Iphone wordt aangesloten discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb enige tijd geleden mijn Iphone uit de VS meegenomen en er een NL 1.14 van gemaakt met Iplus. Liep allemaal zoals beschreven stond ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-12-08, 23:05
hansthart's schermafbeelding
hansthart hansthart is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 8
Standaard PC crasht zodra Iphone wordt aangesloten

Ik heb enige tijd geleden mijn Iphone uit de VS meegenomen en er een NL 1.14 van gemaakt met Iplus. Liep allemaal zoals beschreven stond en ik kon daarna met Itunes steeds synchroniseren.

Ineens ging dat echter niet meer. Zodra ik mijn Iphone via de USB met mijn PC connect, wordt de USB connectie herkend en even later crash mijn PC. Krijg een blauw scherm met een paar regels erop, maar die kan ik zo snel niet lezen omdat de PC daar reboot.

Is een moderne laptop met 2GB memory, dus zou toch geen probleem mogen zijn. Itunes heb ik al meerdere keren opnieuw geïnstalleerd, Iphone naar fabrieksinstellingen gereset, maar mocht niet baten.

Iemand die me kan helpen???

Hans
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-12-08, 10:00
ABKtje ABKtje is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 170
Standaard

Hey, ik heb iets dergelijks ook gehad. Weliswaar iets anders: mijn pc deed na aankoppelen iPhone even niets meer en schakelde zichzelf daarna uit. Ik heb dit opgelost door mijn iPhone aan een andere USBpoort te koppelen. Dit heeft bij mij geholpen-was ook een tip van iemand anders, hoor.
  #3  
Oud 28-12-08, 11:18
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hansthart Bekijk bericht
Ik heb enige tijd geleden mijn Iphone uit de VS meegenomen en er een NL 1.14 van gemaakt met Iplus. Liep allemaal zoals beschreven stond en ik kon daarna met Itunes steeds synchroniseren.

Ineens ging dat echter niet meer. Zodra ik mijn Iphone via de USB met mijn PC connect, wordt de USB connectie herkend en even later crash mijn PC. Krijg een blauw scherm met een paar regels erop, maar die kan ik zo snel niet lezen omdat de PC daar reboot.

Is een moderne laptop met 2GB memory, dus zou toch geen probleem mogen zijn. Itunes heb ik al meerdere keren opnieuw geïnstalleerd, Iphone naar fabrieksinstellingen gereset, maar mocht niet baten.

Iemand die me kan helpen???

Hans
Klik eens op de zoek-link in mijn handtekening en typ 'blauw scherm'. Je zult zien dat je niet de enige bent. Ws. staat in de gevonden topics je oplossing.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 28-12-08, 11:20
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Er is idd heel veel te vinden over je probleem. Gebruik daarom eerst eens de zoekfunctie. Als de gegeven antwoorden niet werken kun je altijd nog je vraag stellen in de bestaande topics.

Slotje.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone crasht, start op, crasht... nachtegaaal iPhone algemeen 6 07-03-11 21:21
Wi-Fi thuis crasht zodra iphone buiten bereik is suzanne79 Wi-Fi 0 08-08-10 16:33
Windows: Itunes 8.2 ''hangt'' wanneer de iphone aangesloten wordt. manuelk iTunes 5 04-08-09 21:56
PC klapt eruit zodra ik iPhone 3G/16 GB aansluit icm met IT8 aniger Archief 7 25-01-09 23:04
Iets aangesloten maar niks aangesloten rbproject iPhone algemeen 9 04-11-08 18:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:02.