Rechter luidspreker doet het niet discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vandaag een nieuwe Iphone. Me ouwe iphone had netwerk problemen waardoor ik een nieuwe kreeg Nu zit ik met de zelfde probleem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Rechter luidspreker doet het niet
Ik heb sinds vandaag een nieuwe Iphone.
Me ouwe iphone had netwerk problemen waardoor ik een nieuwe kreeg Nu zit ik met de zelfde probleem als de oude Iphone 3g Mijn rechter speaker doet het niet...dat was met me oude Iphone ook...ik vindt dat heel erg verdacht!!..ik heb allerlei muziek nummers gedraait maar ik krijg alleen via de linker speaker geluid. weet mischien iemand hoe ik dat kan herstellen? Mvg... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
voor de zoveelste keer op dit forum: is geen fout: links is luidspreker, rechts is microfoon....
|
|
||||
|
||||
Kennelijk weet ook niet iedere verkoper dat dit zo is. Wel humor eigenlijk dat je een iPhone kunt omruilen omdat de rechter speaker het niet doet. Hoewel, humor, triest is een beter woord.....
|
|||
|
|||
Hmm ik wist dit ook niet, en had nooit zin gehad om hier eens naar te kijken. Maar nu weet ik dit ook weer
|
|
||||
|
||||
Aangezien dat al heel vaak langs is gekomen op dit forum en versnippering tegen te gaan, gaat hier een slotje op.
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! | Jeroen | iPhone algemeen | 18 | 20-09-12 22:27 |
Rechter oordopje doet het niet? | knaapjen | iPhone algemeen | 5 | 14-03-10 14:49 |
iPhone waarvan het scherm het niet doet... | nickpap | iPhone algemeen | 5 | 04-01-10 09:46 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
|
|