iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iphone nano forum (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/27680-iphone-nano-forum.html)

kuradius 30-12-08 20:32

iphone nano forum
 
op www.iphonenano.com
is er een forum die nog helemaal leeg is
maar blijkbaar wel waarschijnlijk over de iphone nano gaat beginnen.
dus waarschijnlijk komt hij er dus ook echt!

Y-Less 30-12-08 20:59

Waarschijnlijk ook niet, dit domein is niet door Apple Inc aangemaakt en volgens de Whois record van deze domein is deze van iemand.

4-66 Prospekt Zhukova
Moscow, 154260 RU

Als ik het domein bezoek wordt ik direct door gestuurt naar apple.com/iphone.

iScorpio 30-12-08 21:07

Ik kom netjes bij het forum uit met deze link, maar dit wil nog niks zeggen over de iPhone Nano op zich :rolleyes:

haakwei111 30-12-08 21:36

Ik kom gewoon bij de site van apple als ik op de link klik

Cmdaulnis 30-12-08 21:43

Met m'n iPhone, een fantastisch device om te internetten, kom ik wel direct op dat forum...

Shorty007 31-12-08 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Y-Less (Bericht 236263)
Waarschijnlijk ook niet, dit domein is niet door Apple Inc aangemaakt en volgens de Whois record van deze domein is deze van iemand.

4-66 Prospekt Zhukova
Moscow, 154260 RU

Als ik het domein bezoek wordt ik direct door gestuurt naar apple.com/iphone.

hoe kan je eigenlijk nagaan van wie een domein is?
incl. naam enso

iScorpio 31-12-08 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 236589)
hoe kan je eigenlijk nagaan van wie een domein is?
incl. naam enso

Probeer deze site eens: Whois lookup and Domain name search ;)

Shorty007 31-12-08 14:37

cool :D thnxx

klaverentwee 02-01-09 02:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuradius (Bericht 236252)
op www.iphonenano.com
is er een forum die nog helemaal leeg is
maar blijkbaar wel waarschijnlijk over de iphone nano gaat beginnen.
dus waarschijnlijk komt hij er dus ook echt!

Een forum kan door iedereen aangemaakt worden en is dus geen enkel bewijs voor de komst van een iphone nano.

Dat gezegd hebbende denk ik wel dat er een goedkopere (en dus simpelere) versie van de iphone gaat komen. Dat zou een logische stap zijn als je (zoals apple heeft gezegd) een groot aandeel wil in de mobiele telefoniemarkt. Ze missen nu namelijk veel mensen omdat ze alleen een groot, prijzig en redelijk complex toestel in hun assortiment hebben. Hiermee richt je je maar op een beperkte gebruikersgroep (die sympatie en interesse hebben in smartphone-achtigen). Met een simpelere telefoon is er dus nog veel groei mogelijk voor apple.

samertje 05-01-09 12:44

nano vrijwel onmogelijk!
 
Een nano betekent hoogstwaarschijnlijk een kleinere scherm. Een kleinere scherm met een andere resolutie betekent dat je niet alle apps kan draaien.

Plus de toetsenbord van de iphone kan haast niet kleiner. Anders word het moeilijk typen. En landscape zal ook niet helpen bij de nano. Als je een nano kantelt en horizontaal een toetsenbord neezet houd je vrijwel niks over voor de rest.

Toch kan apple ons nog goed verassen!

libia 05-01-09 15:28

eerst linkte iphonenano.com door naar apple.com/iphone, maar dit betekend totaal niets!

ze hopen gewoon dat er echt een iphone nano komt zodat ze hun domein aan apple kunnen verkopen!

Colpaert 05-01-09 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door samertje (Bericht 239567)

Plus de toetsenbord van de iphone kan haast niet kleiner. Anders word het moeilijk typen. En landscape zal ook niet helpen bij de nano. Als je een nano kantelt en horizontaal een toetsenbord neezet houd je vrijwel niks over voor de rest.

Toch kan apple ons nog goed verassen!

Aan de breedte hoeft niets verandert te worden he, als ze de breedte houden en enkel de hoogte verkleinen. Dan kan je hetzelfde toetsenbord in de UI steken en verkleint enkel de ruimte boven het toetsenbord. Volgens mij zal hij er wel komen, volgens de logische stappen van Apple. Nu ja ik zal hem wel niet kopen, ik beheer mijn 3G iphone veel te veel :)

samertje 05-01-09 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Colpaert (Bericht 239604)
Aan de breedte hoeft niets verandert te worden he, als ze de breedte houden en enkel de hoogte verkleinen. Dan kan je hetzelfde toetsenbord in de UI steken en verkleint enkel de ruimte boven het toetsenbord. Volgens mij zal hij er wel komen, volgens de logische stappen van Apple. Nu ja ik zal hem wel niet kopen, ik beheer mijn 3G iphone veel te veel :)

als apple dat doet, dan word het al helemaal leuk voor apps. Dan werkt dus geen enkele app uit de app store meer voor de nano.....
als de schermratio veranderd, kan je niet zomaar de apps vervormen om ze in een nano te laten passen.

Colpaert 05-01-09 16:02

Daar heb je gelijk in, maar waarom zouden ze daarom geen iPhone Nano produceren. Het platform blijft hetzelfde, maar er zullen dan apps gemaakt worden voor iPhone Nano en 3G. Tenzij Apple hier iets op gevonden heeft om de apps ook op de eventuele Nano te laten draaien.(mss wel vergezocht) :)

samertje 06-01-09 12:56

Dat apple met iets komt, dat is wel zeker. En wat? Dat zien we vanavond!

zwaan 06-01-09 19:05

Ik denk dat ik een forum ga maken voor Apple broodrooster. Dan kan dat product ook niet lang op zich laten wachten.

Timmeh_ 23-02-09 22:16

Off-topic
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zwaan (Bericht 240099)
Ik denk dat ik een forum ga maken voor Apple broodrooster. Dan kan dat product ook niet lang op zich laten wachten.

Whahaha kan ik jou nu als 'betrouwbare bron' gebruiken dat er daadwerkelijk een broodrooster op de markt verschijnt? :p


FenixStyle 23-02-09 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zwaan (Bericht 240099)
Ik denk dat ik een forum ga maken voor Apple broodrooster. Dan kan dat product ook niet lang op zich laten wachten.

Er circuleren al exclusieve preview-foto's op het net van de iToast!!

http://th05.deviantart.com/fs27/300W...trancetime.jpg

Indien deze wél over fatsoenlijke bluetooth, turnbyturn navigatie en copypaste beschikt, dan wordt dit volgens mij een écht verkoopssucces en dan is Apples broodje helemaal gebakken! :p

bako 25-02-09 16:58

Hier heb je ook een versie ;)

Bomans 09-04-09 10:03

Hij is er, Iphone NANO :D:p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:24.