iphone zit vast doet niks meer discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb een groot probleem ik wou op mijn gejailbreakte Iphone firmware 2.2 er op gooien dat lukte ook daarna wou ik mijn iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() hallo
ik heb een groot probleem ik wou op mijn gejailbreakte Iphone firmware 2.2 er op gooien dat lukte ook daarna wou ik mijn iphone weer jailbreaken wat niet lukte. Toen wou ik hem weer herstellen op Itunes maar dat lukt ook niet op de computer komt altijd fout 1604 te staan. Hopelijk kan mij iemand helpen please |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik verzoek je vriendelijk doch dringend om de zoekfunctie te gebruiken. Ik heb het in dit geval al voor je gedaan: Kijk hier maar Lees dit topic eens door, daar staat het antwoord. (gezocht op 1604)
Ik ga hier een slotje op doen omdat dit al zeer makkelijk te vinden was! >slotje<
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone doet niks meer | blokker134 | Archief | 3 | 15-11-09 10:34 |
iPhone: iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer | andres666 | Jailbreak | 13 | 22-08-09 14:43 |
iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer | andres666 | Archief | 2 | 16-08-09 15:24 |
cydia loopt vast en iphone doet niks meer | clx | Archief | 1 | 02-06-09 21:51 |
iphone doet niks meer!! | herberts | Unlock [archief] | 7 | 22-12-07 22:48 |
|
|