//

geluidsprobleem tijdens bellen

geluidsprobleem tijdens bellen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb hier een probleempje met het geluid als ik iemand bel of gebeld word. Ik hoor de andere persoon bijna niet, mijn geluid staat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-01-09, 00:42
bpatje bpatje is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Belgie Bredene
Berichten: 23
Standaard geluidsprobleem tijdens bellen

Hallo,
Heb hier een probleempje met het geluid als ik iemand bel of gebeld word.
Ik hoor de andere persoon bijna niet, mijn geluid staat nochtans op maximum(zijkant), beltonen spelen normaal geluidsniveau af, dus enkel bellen hoor ik de andere persoon bijna niet.
Heb een volledige reset(herinstallatie) van het toestel gedaan omdat ik dacht dat er weer iets fout liep tijdens installeren van programmatjes ofzo, maar blijkbaar niets mee te maken.
Iemand die dit ook al heeft meegemaakt, eventueel een oplossing?
grts
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-01-09, 01:03
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Hou er rekening mee dat je het volume met de knopjes aan de zijkant moet/kan regelen TIJDENS een telefoongesprek. Doe je het daarbuiten, dan regelen deze knopjes bijvoorbeeld het volume van de ringtone of iPod functie. Heb je al eens TIJDENS een gesprek met de volumeknoppen gerommeld?

Zo ja, dan lijkt het me dat het luister-speakertje misschien defect is? De ringtone komt uit de speaker aan de onderkant, dus dat die wel luid genoeg is zegt niets over de speaker tijdens telefoongesprekken.

Wat je ook nog kan proberen is tijdens een telefoongesprek het gesprek op speaker voeren, dan gaat het ook via de speaker aan de onderkant. En de andere kant op zou je de luister-speaker eens kunnen testen met een voice-recorder app die opgenomen zaken ook via de luister-speaker kan afspelen.
__________________
...
  #3  
Oud 03-01-09, 01:30
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

is het bij iedereen of bij bepaalde mensen
want als het bij 1 iemand is dan is zijn mic stuk is het bij iedereen dan is het jouw speakertje en zal je die waarschijnlijk moeten vervangen of moeten laten vervangen
  #4  
Oud 03-01-09, 13:15
bpatje bpatje is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Belgie Bredene
Berichten: 23
Standaard

@internetrebel, Ik heb het iets luider kunnen zetten met Uw tip maar toch heb ik de indruk dat het nog niet optimaal is, of ik word doof maar betwijfel het laatste

Volumetoets dus volledig opengezet als ik iemand opbel, zoals eerder vermeld niet optimaal ik hoor nu de andere persoon met een licht krakend geluid, dit zal blijkbaar een hardware probleem zijn begin ik zo te vrezen.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 03-01-09 om 16:02. Reden: samenvoegen
  #5  
Oud 03-01-09, 14:32
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bpatje Bekijk bericht
Volumetoets dus volledig opengezet als ik iemand opbel, zoals eerder vermeld niet optimaal ik hoor nu de andere persoon met een licht krakend geluid, dit zal blijkbaar een hardware probleem zijn begin ik zo te vrezen.
ik denk het ook want vaak zit er een scheurtje in je speaker als die kraakt
maar die speakertjes zijn niet zo duur 10 euro ofzo
  #6  
Oud 04-01-09, 15:38
bpatje bpatje is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Belgie Bredene
Berichten: 23
Standaard

Na nog een unlock met jailbreak uitgevoerd te hebben is het probleem blijkbaar opgelost,........snap dat nu eens, maar allé zoveel te beter, topic mag een slotje op en bedankt voor alle hulp.
grts
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
uitvallen tijdens bellen eijber iPhone algemeen 3 22-01-11 18:10
Gezoem tijdens bellen picol iPhone algemeen 11 08-12-10 17:46
Tijdens bellen per ongeluk iemand anders bellen escobarro iPhone algemeen 17 01-11-10 12:39
Geluidprobleem tijdens bellen Jonaz iPhone algemeen 5 23-01-09 15:47
problemen tijdens bellen buffel iPhone algemeen 4 03-03-08 22:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:12.