//

iPhone probleem

iPhone probleem discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze namiddag is mijn iphone plots vastgelopen. Net zoals altijd drukte ik de homebutten dan samen met de powerbutton in. Normaal start hij dan gewoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-01-09, 20:34
djfist djfist is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 14
Standaard iPhone probleem

Deze namiddag is mijn iphone plots vastgelopen. Net zoals altijd drukte ik de homebutten dan samen met de powerbutton in. Normaal start hij dan gewoon op maar deze keer was hij volledig hersteld... (hing niet aan de pc nochtans)

Ik heb mijn iphone al verschillende malen geunlockt etc. dus geen probleem dacht ik. Ik herstel hem netjes met iTunes en probeer hem dan te unlocken met Ziphone(waarmee ik dit altijd deed) maar dat lukt niet meer. Hij blijft maar bezig...

Kan iemand mij helpen?

Versie: normaal gezien 1.1.4 maar iTunes zegt dat ie up-to-date is...? Dus mss heeft hij hem bij het herstellen zelf geüpdatet?

Dringend ;-)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-01-09, 21:53
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

als je even de zoekfunctie gebruikt kan je zeker een oplossing vinden voor jou probleem. Ik zal je alvast even op weg helpen......Ziphone is verleden tijd dus Quickpwn & Winpwn. Closed

PS: Volgende keer ook even nadenken bij het gebruik van je topic tittel, zo wordt je probleem wel erg 'algemeen'.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3g probleem gogo49 iPhone algemeen 3 09-12-10 20:08
Netwerk probleem en ander probleem Dannybevers iPhone algemeen 0 21-11-09 00:19
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? satfreak1969 iTunes 0 22-09-09 15:05
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem bart2jes Wi-Fi 0 24-06-09 22:11
iphone probleem dennis9920 iPhone algemeen 2 08-02-08 22:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:46.