Welke functies werken wel/niet bij unlock discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai hai, Ik heb de mogelijkheid om een iphone 3g te kopen en deze te laten unlocken. Ik heb zelf een KPN abo, vandaar. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hai hai,
Ik heb de mogelijkheid om een iphone 3g te kopen en deze te laten unlocken. Ik heb zelf een KPN abo, vandaar. Nu vertelde iemand mij dat dit niet verstandig is, omdat een hoop functies bij een unlock niet zouden werken. Klopt dit? En zo ja, welke functies dan? |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
als je hier even rond kijkt daar staan de ervaringen van de software matige unlock en als je hier rond kijkt dan staan er de ervaringen van een hardware matige unlock! dit alles was ook hier te vinden
|
||||
|
||||
![]() Tijn heeft al je antwoorden gegeven
![]() Deze gaat op slot, graag verder gaan in de gegeven topic's. >slotje<
functies, iphone, unlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Werken unlock sites (tegen betaling) wel?? | a.onderwater | Unlock | 17 | 21-01-11 13:00 |
Unlock wilt niet werken maar op de ander wel | caglayanbey | Archief | 2 | 13-07-09 18:20 |
Unlock wilt niet werken | caglayanbey | Archief | 1 | 07-07-09 07:52 |
Welke functies van de 3GS te gebruiken op 3G | rl88 | Archief | 1 | 10-06-09 22:45 |
|
|