iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Verschillende afbeelden voor achtergrond en lockscreen (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/28086-verschillende-afbeelden-voor-achtergrond-lockscreen.html)

Sharonn_c 03-01-09 06:39

Lockscreen en background hetzelfde
 
Lieve mensen, ik wil graag een ander plaatje voor me lockscreen..ik wil graag 2 verschillende. Deze is namelijk hetzelfde als me background..gebruik winterboard.. Iemand enig idee hoe je dat veranderd? Let me know.. Sorry als hier al een topic over was! Anders mag je een link plaatsen! Dankje,

Y-Less 03-01-09 07:04

De snelste manier om een ander plaatje op je lockscreen te krijgen is door deze te SSHén naar je iPhone. In winterboard maakt hij onderscheidt tussen Wallpaper.png en LockBackground.png.

Je plaats natuurlijk LockBackground.png in de map van de theme die je momenteel in Winterboard geactiveerd hebt.

Mocht je nog hulp nodig hebben. Dan horen we het graag!

Succes ;)

tinos 03-01-09 12:39

Moet de achtergrond dan een png bestand zijn , of kan het ook een jpg zijn?
en dus dan plaatsen in de map van het thema wat je op dat moment dus hebt?

Sharonn_c 03-01-09 13:41

Nou daar heb ik dus geen verstand van helemaal "in" je iPhone gaan. Ik had het eerst zonder al dat gedoe.. Weet alleen niet meer hoe dat moet.. Je kan dus niet gewoon background veranderen zonder dat het lockscreen gewoon blyft staan? Gebruik niet eens een thema wil alleen dat ff veranderen..

Sharonn_c 03-01-09 17:41

Niemand?:(

turbodiesel13 07-01-09 03:59

Verschillende afbeelden voor achtergrond en lockscreen
 
Is het mogelijk om met een programma of een andere simpele manier een verschillende achtergrond te krijgen voor je lockscreen en je achtergrond waar je apps op staan? Ik heb Winterboard geinstalleerd, maar zodra je een afbeelding kiest als achtergrond is hij bij beide hetzelfde.

Alvast bedankt

Sharonn_c 08-01-09 21:44

heb het allang gedaan! dankdank

Lucien1966 20-01-09 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Y-Less (Bericht 238533)
De snelste manier om een ander plaatje op je lockscreen te krijgen is door deze te SSHén naar je iPhone. In winterboard maakt hij onderscheidt tussen Wallpaper.png en LockBackground.png.

Je plaats natuurlijk LockBackground.png in de map van de theme die je momenteel in Winterboard geactiveerd hebt.

Mocht je nog hulp nodig hebben. Dan horen we het graag!

Succes ;)

@Y-Less
waar kan ik het precies vinden door te SSH-en???


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sharonn_c (Bericht 241476)
heb het allang gedaan! dankdank

@Sharon
Hai Sharon en hoe heb je het voor elkaar gekregen dan?

groetjes,
Lucien

Yvarladze 28-03-09 00:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sharonn_c (Bericht 241476)
heb het allang gedaan! dankdank

Hoi Sharonn,

Kun je ook vertellen hoe je het hebt aangepast?

Timmeh_ 30-03-09 21:11

Ik ben nog maar 1 middagje bezig geweest met WinterBoard, heb alles hier gevonden!
Je kan een eigen thema aanmaken (pagina 2 van bovenstaande link) en daar je achtergrond bij doen.
Daarna kan je gewoon via instellingen > achtergrond je LockScreen-achtergrond instellen ;)

neuker01 15-09-09 23:34

het moet ook zonder "in" je iphone te gaan lukken, maar weet ook niet hoe kan iemand me dit uitleggen :confused:.

neuker01 15-09-09 23:36

ik zooeek dit oook :confused:

Rogier93 16-09-09 20:32

In cydia kan je lockscreens downloaden, is niet precies hetzelfde maar er zitten wel vette tussen, zoals een bewegende space invader ;)

En anders maak je het toch gewoon zelf? Met de juiste tutorials lijkt het me niet al te lastig.

Timmeh_ 16-09-09 21:15

// Discussies samengevoegd.

Als je via Cydia OpenSSH installeert en een SSH-programma (bijvoorbeeld DiskAid) op je computer installeert kan je je iPhone benaderen via de PC. vervolgens kan je dan naar var/stash/Themes.xxxxxx gaan en daar een nieuwe map aanmaken, welke je een willekeurige naam kunt geven. In die map kan je de afbeeldingen zetten die je als Lockscreen en als achtergrond wilt gebruiken. Noem de afbeelding voor de achtergrond Wallpaper.png en noem de afbeelding die je als Lockscreen wilt gebruiken LockBackground.png. Als je nu Winterboard op je iPhone opstart, zie je dat de map die je hebt aangemaakt bovenaan de lijst staat. Deze aanvinken en voila ;)

iScorpio 14-10-09 23:29

Graag hier verder gaan. Slotje.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:59.